خانهاخبار
تصاویر رسمی تویوتا سوپرا 2020 در توییتر منتشر شد

تصاویر رسمی تویوتا سوپرا 2020 در توییتر منتشر شد

اکانت رسمی Toyota Mexico تنها چند روز پیش از معرفی رسمی، تصاویر تویوتا سوپرا 2020 را به صورتی کاملا تصادفی در توییتر منتشر کرد!
۱۳۹۷/۱۰/۲۴

اکانت توییتر Toyota Mexico به تازگی و به صورتی کاملا تصادفی، عکس‌های تویوتا سوپرا 2020 را منتشر کرد. این پست به سرعت توسط توییتر حذف شد، اما فردی به نام Jalopnik توانست آن را بازگردانده و در معرض دید همگان قرار دهد. این اتفاق در حالی روی داد که تنها چند روز تا معرفی رسمی این خودرو باقی مانده است.

تیزرهای معرفی این ماشین چندی پیش در وبسایت Motor1 منتشر شده بود، اما تصاویر جدید منتشر شده، زوایایی از خودرو که تا به حال دیده نشده بود را به نمایش می‌گذارد. این عکس‌ها از ویدئویی که توسط اکانت Toyota Mexivo منتشر شده، اسکرین‌شات گرفته شده و به همین دلیل از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، اما می‌توان جزئیات تویوتا سوپرا 2020 را تا حدودی مشاهده کرد.

قسمت جلوی بدنه تا حد زیادی از کانسپت Toyota FT-1 الهام گرفته شده، اما اگر به کنار یا پشت بدنه نگاه بیاندازیم، اوج جذابیت و شتاب را مشاهده می‌کنیم، حتی هنگامی که خودرو در جای خود باقی مانده است. تصویری که از حالت سه رخ و از سمت عقب گرفته شده، می‌تواند لقب جذاب‌ترین تصویر از این خودرو را به خود اختصاص دهد. چرا که چراغ‌های عقب و طراحی دلربای Toyota Supra 2020 را به بهترین شکل ممکن به بیننده نمایش می‌دهد. در هر صورت آخرین مدل سوپرا که با نام A90 در میان کارمندان تویوتا شناخته می‌شود، توانسته حالت کلاسیک را با زبان طراحی Toyota ترکیب کرده و خودرویی اسپورت و شیک را به وجود آورد.

به نظر می‌رسد که هفته آینده و در نمایشگاه ماشین دیترویت، باید انتظار معرفی رسمی تویوتا سوپرا 2020 را داشته باشیم. تصاویر این خودرو را در گالری زیر مشاهده کنید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۴
خیلی‌خیییلی خوجله?
ولی افسوس برامون،، مثِ خواب و خیاله.. خیاله.. خیااااله?