خانهاخبار
تصاویر رسمی مدل 2020 سری هفتم BMW منتشر شد

تصاویر رسمی مدل 2020 سری هفتم BMW منتشر شد

امروز در رسانه‌های خبری شاهد درز تصاویر رسمی مدل 2020 سری هفتم BMW بودیم و به نظر می‌رسد که یکی از کارمندان، باید انتظار اخراجش را داشته باشد!
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

یکی از کارمندان کمپانی بی ام دبلیو به تازگی تصاویر رسمی مدل 2020 یکی از خودروهای تولید شده توسط این شرکت را در اختیار رسانه‌های خبری گذاشته است. در این تصاویر نه تنها مدل 750 Li را می‌بینیم، بلکه شاهد مدل 750 Li با پکیج M Sport و M750Li نیز هستیم که تمامی آنها در رنگ سفید (Alpine White) به چشم می‌خورند. اگر نگاهی به بدنه و طراحی خارجی آن بیاندازیم، متوجه تغییراتی می‌شویم.

اگر از زاویه روبرو به ماشین نگاه کنیم، با وجود گذشت سه ماه از رونمایی BMW X7، شاهد همان طراحی مشبک پیشین هستیم. زیبایی ظاهری یکی از آیتم‌های مهم در طراحی خودرو به حساب می‌آید و با وجود تکراری بودن طراحی مشبک جلو پنجره، باز هم شاهد زیبایی خاصی هستیم که همواره سری 7 بی ام دبلیو، آن را با خود یدک می‌کشد.

چراغ‌های جلوی مدل 2020 سری هفتم BMW طراحی جدیدی را به خود می‌بیند و قسمت بالایی آن نیز بسیار شیک‌تر از پیش شده است. به دلیل سفید بودن رنگ بدن، ممکن است در نگاه اول متوجه بازطراحی قسمت بالایی چراغ جلو نشوید، اما اگر کمی دقت کنید، زیبایی خاصی را در آن خواهید یافت.

حالا نوبت آن رسیده تا به پشت بدنه نگاهی بیاندازیم. تغییرات در این قسمت آنچنان که باید و شاید شایان ذکر نیست. چراغ‌های LED ظاهر نسبتا جدید و شیک‌تری به خود گرفته و اگزوزها نیز کمی عریض‌تر به نظر می‌رسند.

در مدل M760i، طراحی برخی قسمت‌ها از جمله سپر عقب، فریم دور پنجره، جلو پنجره و چرخ‌ها با دو مدل دیگر متفاوت است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، قرار بود که هفته آینده شاهد رونمایی رسمی از این خودرو باشیم. اما با وجود افشا شدن تصاویر، باید ببینیم که آیا روند معرفی مدل 2020 سری هفتم BWM بر طبق برنامه پیش خواهد رفت یا تغییر پیدا می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)