خانهاخبار
منابع معتبر از آغاز تولید ایرپاور خبر می‌دهند

منابع معتبر از آغاز تولید ایرپاور خبر می‌دهند

وبسایت هنگ کنگی ChargerLAB به نقل از «منابع معتبر» خود می‌گوید تولید پد شارژر AirPower اپل آغاز شده و احتمالا به زودی روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

اپل حدود یک سال پیش AirPower را معرفی کرد ولی نتوانست به وعده خود عمل کرده و آن را در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه کند، اما حالا به نظر می‌رسد که بالاخره قرار است انتظارها به سر برسد. در چند وقت اخیر شایعاتی به گوش می‌رسد که مشکلات پیش روی ایرپاور پشت سر گذاشته شده و این دستگاه به زودی به بازار می‌آید. وبسایت هنگ کنگی ChargerLAB با استناد بر منبعی که آن را منبع معتبر می‌نامد، می‌گوید این پد شارژر وارد مرحله تولید شده است.

آن‌ها مدعی‌اند شرکت Luxshare Precision تولید ایرپاور را شروع کرده و با توجه به این که این شرکت عضو کنسرسیوم شارژ بسیم Qi است، ادعای آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد. به‌علاوه، این شرکت همان شرکتی است که وظیفه تولید ایرپاد و کابل‌های USB-C اپل را برعهده داشت.

مضاف بر این، ChargerLAB می‌گوید منبع دیگری وجود دارد که مدعی است شرکت Pegatron به زودی و از ۲۱ ژانویه تولید انبوه ایرپاور را آغاز می‌کند، این بدان معناست که اگر فرآیند تولید درست پیش برود، ظرف چند هفته آینده می‌توانیم شاهد انتشار این محصول باشیم.

پیش از این گفته می‌شد پیچیدگی بیش از حد شارژ چند دستگاه به صورت همزمان، آن هم بدون مشخص بودن نقطه خاصی که دستگاه روی آن قرار بگیرد باعث به وجود آمدن مشکلاتی متعدد، به‌خصوص گرما، شده است. حالا به نظر می‌رسد که این مشکلات بالاخره حل شده، و منبع ChargerLAB می‌گوید ایرپاور سه لایه سیم پیچ دارد (یک لایه هشت‌تایی در پایین، و دو لایه هفت‌تایی روی آن).

اگر اطلاعات این منابع درست باشد و این محصول به مرحله تولید رسیده باشد، مشکل گرما هم قطعا به حد کافی کاهش یافته است.

ایرپاور برای طرفداران اپل به محصولی دست‌نیافتنی تبدیل شده بود، اما اکنون بعد ناامید شدن کاربران از انتشار این محصول، سرانجام می‌توانیم منتظر عرضه آن باشیم. ولی اگر قرار باشد این محصول به زودی به بازار بیاید، باید انتظار چه قیمتی را داشته باشیم؟

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)