خانهاخبار
بهترین محصولات نمایشگاه CES 2019 در دسته‌بندی‌های مختلف

بهترین محصولات نمایشگاه CES 2019 در دسته‌بندی‌های مختلف

نمایشگاه CES 2019 به پایان رسید ولی کار ما با این نمایشگاه تمام نشده است. در این مطلب قصد داریم بهترین محصولات CES امسال را در دسته‌بندی‌های مختلف به صورت اجمالی به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

نمایشگاه CES امسال هم با همه شور و هیجان خود به پایان رسید و دوباره باید یک سال آزگار صبر کنیم تا بتوانیم جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های بزرگ در حوزه کالاهای مصرفی را ببینیم. اما با تمام شدن این نمایشگاه اکنون زمان آن فرا رسیده تا با هم ببینیم بهترین محصولاتی که امسال معرفی شدند در هر دسته چه محصولاتی هستند. پس با ما همراه باشید.

بهترین تکنولوژی دسترس‌پذیری

Samsung GEMS-H

image

سیستم تحریکی بهبود حرکت (یا به اختصار GEMS) نام خط تولید محصولات مفهومی شرکت سامسونگ در زمینه دستگاه‌های پوشیدنیِ کمکی است. و بهترین محصول این گروه GEMS-H است؛ دستگاهی به شکل استخوان خارجی برای پایین تنه. این محصول با ۲ کیلوگرم وزن آن‌قدر سبک است که پوشیدنش هیچ زحمتی برای کاربر ندارد. علاوه بر این، طراحی این دستگاه کاملا مناسب و جذاب است. GEMS-H دو حالت اصلی دارد: توان‌یاری، که زحمت راه رفتن تا را ۲۳ درصد کاهش می‌دهد و باعث می‌شود ۲۰ درصد سریع‌تر شوید، و مقاومت، که طراحی شده تا در صورتی که صدمه دیده باشید به توان‌بخشی شما کمک کند.

بهترین استارت‌آپ

Nreal Light

image

استارت‌آپ چینی Nreal فقط دو سال است که تاسیس شده، اما محصول جدید آن‌ها در زمینه واقعیت ترکیبی، موسوم به Light، ثابت می‌کند که مایکروسافت و مجیک لیپ تنها بازیگران جدی این عرصه نیستند. این دستگاه حتی در این مراحل ابتدایی هم با تولید تصاویر کاملا شفاف شگفت‌انگیز بودن خود را به خوبی به نمایش می‌گذارد. البته معلوم نیست Nreal چگونه توانسته قطعات بی‌اندازه پیچیده این دستگاه را طوری کنار هم قرار دهد که در یک عینک آفتابی جا شود.

بهترین محصول سلامت و تندرستی دیجیتال

Triple W DFree

image

بی‌اختیاری مشکلی نیست که صرفا افرادی درگیر این مشکل هستند یا کسانی که از آن‌ها مراقبت می‌کنند را دچار مشکل کند؛ این مسئله خجالت و شرم عظیمی با خود به همراه دارد. سیستم نظارتی Triple W که با فناوری فراصوت (سونوگرافی) کار می‌کند با اندازه‌گیری سطح مایع درون مثانه تشخیص می‌دهد که کاربر چه زمانی باید به دستشویی برود. کار DFree با هدف بهبود زندگی کسانی که از مشکل بی‌اختیاری رنج می‌برد، واقعا شایسته تقدیر است.

بهترین دستگاه پوشیدنی

ساعت هوشمند Omron HeartGuide با قابلیت سنجش فشار خون

image

شرکت Omron این بار تکنولوژی سنجش فشار خون خود را به دستگاهی آورده که به راحتی می‌توانید آن را دور مچ دست خود ببندید. این ساعت هوشمند برای کسانی مناسب است که باید به طور مرتب فشار خون خود را بررسی کنند. پیش از این هم ابزارهای قابل حملی برای اندازه‌گیری فشار خون در بازار وجود داشت، ولی محصول Omron در قالب یک ساعت هوشمند این کار را برای شما انجام می‌دهد. HeartGuide به راحتی دور مچ کاربر قرار می‌گیرد و با هر بار شارژ می‌تواند حدود ۴۰ بار فشار خون فرد را اندازه‌گیری کند.

بهترین تکنولوژی حمل و نقل

Daimler Freightliner new Cascadia

image

در بحث سیستم‌های شبه-خودکار، تمرکز بر اتومبیل‌های سواری بسیار ساده است و همان چیزی است که خیلی‌ها در زندگی روزانه خود با آن مواجه خواهند شد. ولی این مسئله در زمینه کامیون‌ها کمی فرق می‌کند، بنابراین اگر از قابلیت‌های سیستم جدید شرکت Daimler مطلع شوید تعجب خواهید کرد. برای مثال Freightliner new Cascadia می‌تواند نقاط کور جاده را ببیند و به طور خودکار در برابر عابران پیاده یا دوچرخه سوارها تمرکز بکند. این تکنولوژی با قیمتی حدود ۱۰۰ هزار دلار، همان چیزی است که می‌تواند جاده‌های ما را ایمن‌تر کرده و از اضطراب سایر رانندگان بکاهد.

بهترین محصول سینمای خانگی

Sennheiser Ambeo Soundbar

image

چند سالی است که شرکت Sennheiser از مزایای تکنولوژی صدای سه بعدی Ambeo حرف می‌زند، اما اپلیکیشن‌های این شرکت بیشتر در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تمرکز داشته‌اند. حالا Ambeo Soundbar می‌خواهد با یک بلندگوی ساده که می‌تواند جایگزین سیستم‌های ۵.۱ ساراند شود، این شرکت را به اتاق نشیمن خانه شما بیاورد. صدای تولیدی این محصول همه را متحیر می‌کند. Ambeo Soundbar دارای قابلیت تبدیل صدای استریو به صدای سه بعدی است؛ یعنی علاوه بر شنیدن، می‌توانید محتواهای صوتی را شخصا تجربه کنید.

بهترین محصول خانه هوشمند

Lenovo Smart Clock

image

ساعت رومیزی هوشمند لنوو حاوی همه ویژگی‌هایی است که از یک ساعت زنگ‌دار رده بالای رومیزی انتظار دایم. این دستگاه چند رابط ظاهری مختلف دارد، و مجهز به حسگر نور محیطی است تا در زمان خواب نور اتاق را کم کند. در هنگام بیدار شدن نیز نمایشگر طلوع خورشید را شبیه‌سازی می‌کند تا راحت‌تر بتوانید از خواب بیدار شوید. علاوه بر این، Lenovo Smart Clock از همه ویژگی‌های گوگل اسیستنت مثل کنترل‌های خانه هوشمند و نمایش تقویم روزانه برخوردار است.

بهترین موبایل یا محصول موبایلی

Mophie Juice Pack Access

image

CES معمولا نمایشگاه خوبی برای محصولات موبایلی نیست، و در همین ابتدا باید بگوییم که شاید Mophie Juice Pack Access نتواند انتظارات شما را برآورده کند. ولی کاربران آیفون با استفاده از این کیس شارژ بیسیم می‌توانند ضمن شارژ کردن موبایل خود از هدفون سیمی (یا هر دستگاه دیگری که به پورت لایتنینگ نیاز دارد) استفاده کنند. این مشکل گریبان‌گیر خیلی از کاربران شده بود، و حالا شرکت Mophie به بهترین شکل ممکن توانسته آن را برطرف سازد.

بهترین تلویزیون

LG OLED TV R

image

رویای تلویزیونی که بتوان آن را رول کرد بالاخره این‌جاست! بعد از چند سال ارائه طرح‌های مختلف و مفهومی از نمایشگرهایی که امکان رول شدن داشتند، حالا سرانجام LG OLED TV R این تکنولوژی را به بازار مصرفی آورده است. این صفحه نمایش ۶۵ اینچی حاوی همه قابلیت‌های سایر تلویزیون‌های OLED ال جی در سال ۲۰۱۹ مثل پشتیبانی از رنگ سیاه عمیق، HDMI 2.1 و 120FPS 4K است. این تلویزیون یک دکمه دارد که با فشار دادن آن دستگاه رول شده و به داخل ساندبار ۱۰۰ واتی‌اش می‌رود. این محصول به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند یک تلویزیون بزرگ داشته باشند،‌ ولی دوست ندارند یک آیینه سیاه غول پیکر مدام بخشی از فضای خانه آن‌ها را اشغال کند.

بهترین محصول گیمینگ

Alienware Area-51m

image

لپتاپ Area-51m محصول Alienware دستگاهی است که به شما اجازه می‌دهد CPU ،GPU، رم و هارد خود را (درست مثل سیستم‌های دسکتاپ) ارتقا دهید. این انعطاف‌پذیری به ندرت در میان محصولات بازار دیده می‌شود و به معنای این است که دستگاه شما دیگر بعد از چند سال منسوخ نمی‌شود چون می‌توانید آن را ارتقا دهید. طراحی Area-51m هم در میان لپتاپ‌های گیمینگ بسیار قالب توجه است.

غیرمنتظره‌ترین محصول

Impossible Burger 2.0

image

لپتاپ، تلفن هوشمند و تلویزیون محصولاتی هستند که همه انتظار نمایش آن‌ها در CES را دارد، ولی وقتی سروکله یک شرکت برگرسازی در چنین نمایشگاهی پیدا می‌شود، این اتفاق قطعا غیرمنتظره است. نکته قابل ملاحظه درباره Impossible Burger 2.0 این است که این محصول نسخه ارتقایافته برگر گیاهی و بدون گوشتی است که مزه آن حتی از خود گوشت قرمز هم جذاب‌تر است. برگری گیاهی که بتواند مردم را از هوس آن‌ها نسبت به گوشت قرمز دور کند، بدون شک محصولی غیرمنتظره و شایسته تقدیر است.

بهترین تکنولوژی ورزشی

JAXJOX Smart Kettlebell

image

خیلی از شرکت‌های ورزشی تکنولوژی را فقط با اضافه کردن خدمات اشتراک به محصولات خود افزوده‌اند. اما فعالیت‌های مربوط به وزنه زدن در چند سال اخیر به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته است. میل زدن فعالیتی است که همه بدن را درگیر کرده و انجام آن در مقیاس‌ها و وزن‌های مختلفی در دسترس قرار دارد. حالا شرکت JAXJOX محصولی ارائه کرده که با کمک آن می‌توانید به صورت دیجیتالی وزن میل خود را تغییر دهید. Smart Kettlebell فعلا در مراحل اولیه خود قرار داده، ولی این شرکت قول داده که به زودی دسته‌بندی‌های وزنی مختلف را به آن اضافه کند.

بهترین PC یا تبلت

Dell XPS 13

image

چگونه می‌توان لپتاپی که همین الان هم در بهترین وضع خود قرار دارد را بهتر کرد؟ شرکت دل امسال با XPS 13 این کار را به ما نشان داد. این دستگاه نمایشگری با قابلیت 4K Dolby Vision HDR دارد، وبکم آن به بالای صفحه نمایش بازگشته، و حاشیه‌های نمایشگر به حداقل رسیده است. XPS 13 در حال حاضر بهترین لپتاپ قابل حمل ویندوزی بازار است که علاوه بر سرعت، کارایی و زیبایی، از یکی از بهترین نمایشگرهای بازار استفاده می‌کند.

بهترین روبات یا درون

Samsung Bot Care

image

شرکت سامسونگ با Bot Care بشر را یک قدم دیگر به سوی دستیابی به روبات‌های کمکی نزدیک‌تر کرده است. این روبات می‌تواند وضعیت خواب و علائم حیاتی شما را ثبت کند، و در صورت افتادن سالمندان (با اعلام خطر به نزدیکان وی یا برقراری تماس با خدمات اورژانس) به او کمک نماید. علاوه بر این، Bot Care می‌تواند برای بچه‌ها موسیقی پخش کند و با ژست‌های مختلف از او بخواهید خلاصه اتفاقات روزانه را به شما بگوید.

اثرگذارترین محصول

Impossible Burger 2.0

image

هر فرد آمریکایی به طور میانگین سالانه بیش از اندازه بدن خود گوشت قرمز مصرف می‌کند؛ و این عادت مصرفی، حداقل با توجه به شتاب سریع گرمایش زمین، رفتاری دوام‌ناپذیر است. Impossible Burger 2.0 می‌تواند گزینه‌ای جایگزین در اختیار کاربران قرار دهد تا راحت‌تر عادات غذایی خود را کنار بگذارند. این برگر به‌رغم آن که از پروتئین‌های گیاهی ساخته شده ولی ظاهر، مزه، طبخ و شکل جویدنی کاملا مشابه گوشت قرمز دارد اما هزینه‌های زیست‌محیطی آن بسیار کمتر است. نسخه دوم این برگرِ غیرممکن از سال ۲۰۱۹ به فروشگاه‌ها می‌آید.

بهترین بهترین‌ها

Impossible Burger 2.0

image

عجیب است که بهترین محصول یک نمایشگاه تکنولوژی، برگر باشد، ولی این Impossible Burger جدید به هیچ عنوان نباید دست کم گرفته شود. نسل دوم این گوشت گیاهی شباهت بسیاری زیادی به گوشت قرمز واقعی پیدا کرده است. فرمول جدید این محصول باعث شده Impossible Burger 2.0 جایگزین قابل اتکایی برای بسیاری از غذاهای گوشتی باشد، چون هم برای خود انسان خوب است و هم به حیات سیاره آبی ما کمک می‌کند. البته هیچ یک از این اهداف دست‌یافتنی نبود اگر مزه این برگر به خوبی برگرهای گوشتی در نمی‌آمد، ولی خوشبخانه Impossible Burger 2.0 از این ماموریت هم سربلند بیرون آمده است.

بهترین محصول از نگاه کاربران

Heated Razor by GilletteLabs

image

بیش از ۲۰ هزار نفر در نظرسنجی بهترین محصول نمایشگاه CES امسال در وبسایت Engadget شرکت کردند و شش محصول توانستند بیش از هزار رای از طرف کاربران دریافت کنند. اما در نهایت یک برنده مشخص شد. پس از ۲۴ ساعت رای‌گیری، Heated Razor از شرکت GilletteLabs با چند هزار رای اختلاف نسبت به رتبه دوم، توانست برنده این رای‌گیری شود. به نظر می‌رسد افزوده شدن امکان اصلاح صورت با تیغ داغ توسط این شرکت برای خیلی از مردانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند جذاب بوده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)