خانهاخبار
سامسونگ به طور تصادفی طراحی گوشی گلکسی اس 10 را به نمایش گذاشت

سامسونگ به طور تصادفی طراحی گوشی گلکسی اس 10 را به نمایش گذاشت

روز به روز به زمان معرفی گوشی گلکسی اس 10 نزدیک‌تر می‌شویم و به همین سبب اخبار و شایعات در رابطه با این گوشی در حال افزایش است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

سامسونگ اخیرا مقاله‌ای را منتشر کرده که در آن توضیحاتی را درباره برخی از ویژگی‌ها و دلایل استفاده از رابط کاربری One UI ارائه داده است. در همین حین یک کاربر تیزبین وبسایت Reddit با نام کاربری qgtx متوجه شده که یکی از تصاویر استفاده شده در این مقاله، صفحه نمایشی را نشان می‌دهد که دروبین سلفی آن‌ به صورت درون نمایشگر و پانچ شده است.

سامسونگ پس از آگاهی از این موضوع، سعی کرده این مقاله را با تصاویر جدیدی به‌روز کند اما این تصویر جدید نیز نکته‌های جالب توجه خود را دارد. در تصویر جدید دوربین سلفی به طور کلی حذف شده است و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش افزایش یافته‌اند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را کنار هم مشاهده کنید.

البته عمده مطالب این مقاله در رابطه با نرم‌افزار است و گوشی هوشمندی که برای نمایش آن استفاده شده بیشتر جنبه عمومی دارد ( زیرا تنها گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نیستند که از رابط کاربری One UI بهره خواهند برد بلکه گوشی‌های میان رده این کمپانی نیز به آن مجهز خواهند شد). در این تصاویر به راحتی می‌توان مشاهده کرد هنگامی که صفحه نمایش روشن می‌شود، دوربین به صورت اتوماتیک پنهان خواهد شد. اما با این حال به نظر می‌رسد که این تصویر مربوط به یکی از رندرهای تبلیغاتی گوشی گلکسی اس 10 می‌شود که سامسونگ آن را به صورت سهوی منتشر کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
به زودی بهترین گوشی سال 2019 معرفی میشه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
باتریش هم قراره ۵۰۰۰میلی‌آمپر باشه.
هر روز صبحِ ناشتا، یه صدقه‌ای باید بندازی که آتش نگیره?☄ که اگه بگیره تا شش‌ماه باید لَگن بذاری زیرت?