خانهاخبار
CES 2019: برترین هدفون‌های بیسیم جدید

CES 2019: برترین هدفون‌های بیسیم جدید

در نمایشگاه CES امسال هدفون‌های بیسیم زیادی معرفی شد. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی بهترین هدفون‌های رو-گوشی و تو-گوشی بیسیم و ایربادهای بیسیم حقیقی این نمایشگاه بپردازیم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

در نمایشگاه CES 2019 شاهد تکنولوژی‌های صوتی زیادی بودیم و در دنیای هدفون‌ها هم محصولات جدیدی معرفی شد. از هدفون‌های بزرگ رو-گوشی که شما را از دنیا بیرون خارج می‌کند تا ایربادهای ضدآب برای دوندگان، نمایشگاه کالاهای مصرفی امسال چیزهای زیادی برای عرضه کردن به کاربران داشت.

در این مطلب می‌خواهیم تعدادی از بهترین هدفون‌های CES 2019 را به شما معرفی کنیم. پس اگر عاشق موسیقی هستید یا صرفا می‌خواهید یک هدفون جدید بخرید، با ما همراه باشید.

بهترین ایربادهای بیسیم CES 2019

Audio-Technica Sound Reality ATH-CKR7TW

image

Audio-Technica سابقه درازی در تولید هدفون‌های فوق العاده دارد، و Audio-Technica ATH-CKR7TW هم از این قاعده مستثنی نیست. طراحی این دستگاه بسیار زیباست و از قابلیت 3D Loop Support پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود گوشی‌ها به خوبی در گوش شما قرار بگیرند. علاوه بر این، دکمه‌های مختلفی برای کنترل صدا، تماس و پخش موسیقی در این محصول قرار داده شده است.

این هدفون چند درایور ۱۱ میلی متری به همراه دیافراگم کربنی دارد که زمان واکنش را سریع‌تر کرده و اعوجاج را به حداقل می‌رساند. این درایورها تثبیت‌کننده برنجی دارند که باعث کاهش رزونانس‌های ناخواسته می‌شود. علاوه بر این، وجود مقاومت مش آکوستیک باعث بهبود واکنش فرکانس بالا می‌گردد.

هدفون ATH-CKR7TW با هر بار شارژ می‌تواند ۶ ساعت موسیقی پخش کند و کیس شارژر آن ۹ ساعت انرژی اضافه در اختیار شما قرار می‌دهد.

با این حال، قیمت این دستگاه کمی بالاست و با ۲۴۹ دلار در گروه محصولات رده بالا قرار می‌گیرد. با چنین قیمتی انتظار قابلیت‌های بیشتری مثل سازگاری با گوگل اسیستنت را داشتیم، ولی تمرکز این هدفون بیشتر روی کیفیت صداست.

Audio-Technica Sonic Sport ATH-SPORT7TW

image

هدفون Audio-Technica Sonic Sport ATH-SPORT7TW برای ورزش‌دوستان ساخته شده است. کیفیت صدای این دستگاه شگفت‌انگیز است و در عین حال به گونه‌ای طراحی شده که صرف نظر از میزان فعالیت شما، به هیچ عنوان از گوشتان نمی‌افتد. ATH-SPORT7TW دارای کنترل‌های لمسی و میکروفون داخلی است.

گوشی‌های این محصول از استاندارد ارگونومی Freebit پیروی می‌کند و دارای گواهی IPX5 است تا در برابر عرق و آب مقاوم باشد. این محصول همچنین قابلیتی برای انتقال صدای محیطی دارد تا در محیط‌های خارجی بتوانید امکان شنیدن صدای دنیای بیرون را داشته باشید.

عمر باتری این دستگاه ۳.۵ ساعت است و با کیس شارژر خود می‌تواند حداکثر ۱۴ ساعت دوام بیاورد. با توجه به این که اندازه درایورهای این هدفون نصف اندازه درایورهای Audio-Technica Sound Reality ATH-CKR7TW است، مطمئنا کیفیت صدای این دستگاه به اندازه ATH-CKR7TW نیست، ولی نباید فراموش کرد که این هدفون هدف متفاوتی را دنبال می‌کند.

ATH-SPORT7TW با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

Under Armour FLASH

image

برند پوشاک ورزشی Under Armour حالا وارد دنیای تکنولوژی‌های پوشیدنی صوتی شده و هدفون بیسیم جدید آن‌ها با یک عبارت تبلیغاتی واضح به بازار آمده است: «محصولی از دوندگان، برای دوندگان.»

این دستگاه از استاندارد ضدآب IPX7 استفاده می‌کند، بنابراین حتی در هوای بارانی هم به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. عمر باتری FLASH پنج ساعت است و کیس شارژر آن می‌تواند ۲۰ ساعت انرژی اضافه در اختیار شما بگذارد.

با توجه به این که این هدفون توسط شرکت JBL مهندسی شده، انتظار داریم کیفیت صدای خوبی داشته باشد، چون این دستگاه از درایورهای ۵.۸ میلی متری استفاده می‌کند، بنابراین باید شاهد باس خوبی از این هدفون باشیم. FLASH همچنین دارای قابلیت Bionic Hearing از شرکت JBL است که به کاربر اجازه می‌دهد صدای محیط را از طریق دو تکنولوژی TalkThru و Ambient Aware بشنود.

این هدفون به قیمت ۱۶۹ دلار به فروش می‌رسد و مشتمل بر اشتراک یک ساله MapMyRun (به ارزش ۲۹.۹۹ دلار) است. با این حال هنوز مشخص نیست که این محصول به خارج از بازار آمریکا هم توزیع خواهد شد یا نه.

ایرباد بیسیم Klipsch T5

image

هدفون تو-گوشی Klipsch T5 یکی از محصولات خوب امسال بود که از طراحی بیضی‌شکل مخصوص این شرکت استفاده می‌کند و طوری ساخته شده تا ضمن فراهم‌سازی حس راحتی به خوبی بتواند نویز را حذف کرده و باس قدرتمندی داشته باشد.

خط تولید محصولات جدید Klipsch دارای چهار مدل مختلف است که اولین آن‌ها ایرباد بیسیم این شرکت است. به گفته مسئولان شرکت، این مدل می‌تواند با یک بار شارژ ۸ ساعت پخش موسیقی داشته باشد.

قیمت دقیق این محصول در حال حاضر مشخص نیست، ولی Klipsch می‌گوید رنج قیمتی آن بین ۵۹ تا ۱۹۹ دلار خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که این هدفون ظرف چند ماه آینده به بازار می‌آید، اما بازارهای هدف نیز هنوز مشخص نشده است.

بهترین هدفون‌های رو-گوشی بیسیم CES 2019

Creative SXFI Air

image

این هدفون می‌تواند استیج صوتی کامل یک سیستم ساراند را فقط به قمیت ۲۰۰ دلار برای کاربران به ارمغان بیاورد. این دستاورد در دنیای صدا و موسیقی گام مهمی به شما می‌آید و اولین بار است که چنین چیزی را در CES می‌بینیم.

هدفون Creative SXFI Air یکی از بهترین محصولات نمایشگاه امسال بود، ولی ذکر این نکته حائز اهمیت است که این محصول هنوز جای کار دارد؛ مثلا مراحل راه‌اندازی دستگاه نسبتا طولانی است و همچنان شاهد مشکل تاخیر بلوتوث هستیم.

Technics EAH-F70N

image

با شنیدن نام Technics حتما یاد ترن‌تیبل‌های (Turntables) معروف این شرکت می‌افتید. اما این شرکت در CES 2019 به حوزه هدفون‌های رو-گوشی قدم گذاشته و دو دستگاه EAH-F70N و EAH-F50B را معرفی کرده است.

این محصولات که مخصوص پخش صداهای باکیفیت هستند به لطف پشتیبانی از استاندارد LDAC و apt-X HD برای تولید باس قدرتمند خود از درایور ۴۰ میلی متری استفاده می‌کنند.

مدل F70N کمی پیشرفته‌تر است و از قابلیت «حذف نویز فعال هیبریدی» بهره می‌برد که از میکروفون‌های بخش خارجی هدفون و نزدیک درایور برای ایجاد سه سطح حذف نویز محیطی استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین دارای قابلیتی موسوم به «بهبوددهنده صدای محیطی» است که با فعال کردن آن می‌توانید صداهای خارجی را بشنوید و در جریان دنیای اطراف قرار بگیرید.

قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز اعلام نشده، اما با توجه به قابلیت حذف نویز نباید انتظار قیمت چندان پایینی را داشته باشیم.

Audio-Technica ATH-ANC900BT

image

شرکت Audio Technica با محصولاتی مثل هدفون بیسیم ATH-M50xBT سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بود. و حالا با ATH-ANC900BT دوباره به CES 2019 آمده تا آخرین محصولش را به نمایش بگذارد.

هدفون ATH-ANC900BT از چند میکروفون برای بررسی نویز محیطی استفاده می‌کند و به صورت پیش‌فرض سه سطح حذف نویز دارد که یکی از آن‌ها حالت پرواز است. اگر اپلیکیشن iOS یا اندروید این دستگاه را نصب کنید، به راحتی می‌توانید بین سطوح مختلف حذف نویز سوئیچ کنید.

بر اساس آن‌چه که در کنفرانس خبری این محصول بیان شد، نکته جذاب عمر باتری این هدفون است که با یک بار شارژ، علی‌رغم استفاده از بلوتوث ۵ و قابلیت حذف نویز، می‌تواند ۳۵ ساعت دوام بیاورد.

Audio-Technica ATH-ANC900BT از مارس ۲۰۱۹ با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار می‌آید.

Jabra Elite 85h

image

هدفون جدید جبرا به نام Elite 85h طراحی شده تا شما را از پیچیدگی‌های مربوط به تغییر تنظیمات برای مصارف مختلف راحت کند و بهترین تجربه ممکن را برایتان به ارمغان بیاورد.

این تکنولوژی از Audeering وام گرفته شده که شرکتی در زمینه تحلیل صداست و از هوش مصنوعی برای تحلیل صدایی که توسط ۸ میکروفون این دستگاه از محیط پیرامون ضبط می‌شود استفاده می‌کند تا بهترین حالت صوتی را برای هدفون شما به وجود بیاورد.

هدفون جبرا 85h به طور خودکار با صدای اطراف شما تطبیق یافته و بین سه حالت Commute (حمل و نقل)، In Public (در محیط عمومی) و In Private (در محیط خصوصی) جابجا می‌شود تا بهترین صدا را به گوش شما برساند. این دستگاه از شش میکروفون برای حذف نویز استفاده می‌کند.

جبرا می‌گوید Elite 85h می‌تواند با یک بار شارژ ۳۲ ساعت کار کند، بدین ترتیب گزینه خوبی برای مسافران خواهد بود. اما وزن این محصول کمی سنگین است.

هدفون Jabra Elite 85h از آوریل ۲۰۱۹ به بازار می‌آید و قیمت آن ۲۹۹ دلار است.

بهترین هدفون‌های تو-گوشی بیسیم CES 2019

Aftershokz Xtrainerz

image

هدفون Aftershokz Xtrainerz یکی از محصولات جذاب نمایشگاه CES 2019 بود که می‌خواهد طعم موسیقی را به فعالیت‌ها و ورزش‌های آبی اضافه کند.

پیش از این هم محصولاتی با این هدف به بازار آمده بود اما یا به اندازه کافی کارآمد نبود یا صدای باکیفیتی را به کاربر منتقل نمی‌کرد.

متد هدایت استخوانی روشی است که توسط Aftershokz Xtrainerz به کار گرفته شده و برای استفاده از آن کافی است دستگاه را روی گیجگاهتان قرار دهید تا موسیقی از طریق جمجه به گوش شما برسد. از این قابلیت قبلا در دو محصول AfterShokz Trekz Titanium و Trekz Air استفاده شده بود، و حالا منطقی است که این شرکت آن را با یک هدفون مخصوص شنا در اختیار کاربران قرار داده است.

تاریخ عرضه Aftershokz Xtrainerz بهار ۲۰۱۹ اعلام شده و انتظار می‌رود قیمت آن حدود ۱۹۰ دلار باشد.

هدفون گردنی Klipsch T5

image

از این هدفون هم مثل ایرباد بیسیم Klipsch T5 اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما با توجه به استفاده از برند پتنت‌شده این شرکت، می‌توانیم انتظار باسی قدرتمند و قابلیت حذف نویز را داشته باشیم.

همان طور که قبلا اعلام کردیم، چهار مدل مختلف از این برند معرفی شده که فعلا قیمت هیچ کدام از این محصولات را نمی‌دانیم، ولی این قیمت چیزی بین بازه ۵۹ تا ۱۹۹ دلار خواهد بود.

به گفته شرکت Klipsch این محصول ظرف چند ماه آینده به بازار می‌آید اما بازار هدف آن هنوز مشخص نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)