خانهاخبار
CES 2019: هایسنس از گوشی هوشمند با دوربین سلفی قرار گرفته درون نمایشگر رونمایی کرد

CES 2019: هایسنس از گوشی هوشمند با دوربین سلفی قرار گرفته درون نمایشگر رونمایی کرد

شرکت هایسنس به تازگی و بی سر و صدا در حاشیه CES 2019 از گوشی هوشمند جدید خود با نام U30 رونمایی کرد که در دسته میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد. این گوشی بریدگی نمایشگر را حذف نموده و دوربین سلفی را درون حفره‌ای در بالای نمایشگر قرار داده است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۰

اگرچه کمپانی هایسنس به اندازه‌ سایر تولید کنندگان چینی، مانند هوآوی و شیائومی در بازار گوشی‌های هوشمند شهرت ندارد؛ اما در طول چند سال گذشته محصولات خوبی را در بازار میان‌رده‌ها عرضه کرده است. حال این شرکت در CES 2019 از گوشی هوشمند جدیدی با نام هایسنس U30 رونمایی کرده است که ظاهرا از استانداردهایی که برای طراحی نمایشگر گوشی‌ها در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است پیروی می‌کند.

image

 

طبق اطلاعاتی که در XDA ذکر شده است، این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن +FHD بهره مند است و در قسمت بالایی سمت چپ آن یک حفره برای دوربین سلفی وجود دارد که میزبان لنزی ۲۰ مگاپیکسلی است.

طبق آنچه گفته شده، در نزدیکی این حفره یک لکه‌ قابل مشاهده وجود دارد و در سمت راست بالای نمایشگر نیز یک مستطیل سفید رنگ دیده می‌شود. این نمایشگر ساخت کمپانی Tianma است و خوشبختانه این ایرادات مربوط به زمان پیش تولید است و در تولید انبوه خبری از آن‌ها نخواهد بود.

هایسنس U30 به دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپکسلی مجهز است؛ ظاهرا شرکت‌های چینی علاقه‌ بسیاری به لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی پیدا کرده‌اند. تنها دلیل استفاده از این لنزها، رزولوشن بالای آن‌ها برای عکاسی در روز است و اغلب شرکت‌ها برای عکاسی در نور کم از لنزهای دیگری استفاده می‌کنند.

image

 

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی غیر قابل ارتقا ۱۲۸ گیگابایتی و چیپ کوالکام SM6150 اشاره کرد. طبق گفته‌ یکی از مسئولین کوالکام، SM6150 اسم رمز اسنپ دراگون ۶۷۵ است. باتری این دستگاه ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از جدیدترین نسل فناوری شارژ سریع کوالکام یا همان Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند. هایسنس در این گوشی از اسکنر اثر انگشت برای باز کردن قفل استفاده کرده است. قاب پشتی نیز ظاهری شبیه به چرم دارد.

image

 

با توجه به مشخصات اعلام شده، با محصولی فراتر از یک میان‌رده‌ای معمولی روبرو هستیم. انتظار می‌رود هایسنس U30 در ماه مارس وارد بازار شود. طبق شنیده‌ها این محصول تنها در چین، روسیه و چند کشور اروپایی عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وو

۱۳۹۷/۱۰/۲۱
چهارمین گوشی چینی که از طراحی a8s کپی کرده واقعا عرضه یه طراحی جدید ندارند