خانهاخبار
تیم کوک از سرویس‌های جدید اپل در سال 2019 و درآمد چشمگیر اپل واچ سخن می‌گوید

تیم کوک از سرویس‌های جدید اپل در سال 2019 و درآمد چشمگیر اپل واچ سخن می‌گوید

تیم کوک مدیر عامل اپل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این شرکت در سال 2019 سرویس‌های جدیدی معرفی خواهد کرد. او همچنین گفت که درآمد اپل واچ 50 درصد بیشتر از بهترین دوره آیپاد شده است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

مدیر عامل اپل، تیم کوک، اخیرا در مصاحبه‌ای گفت که بزرگ‌ترین تاثیر این شرکت بر روند زندگی بشر در حوزه سلامت خواهد بود. او در این مصاحبه درباره مسائل مختلفی صحبت کرد و گزارشاتی که از فروش ضعیف آیفون XR شنیده می‌شود را رد نمود.

image

تیم کوک تلویحا تایید کرد که این شرکت در سال پیش رو سرویس‌های بیشتری معرفی خواهد کرد. وقتی از او پرسیده شد که اپل چه برنامه‌ای برای افزایش سهم کسب و کار خدمات خود درکل درآمدهای این شرکت دارد، کوک مشخصا به برنامه خاصی اشاره نکرد ولی به طور صریح اذعان داشت که کوپرتینویی‌ها امسال خدمات جدیدی معرفی خواهند کرد. او گفت اپل سال‌هاست مشغول کار روی این سرویس‌های جدید است.

در بخش خدمات، ما امسال محصولات جدیدی معرفی خواهیم کرد. چیزهای بیشتری به بازار می‌آید. نمی‌خواهم به شما بگویم این خدمات چیست و چه آینده‌ای برای آن متصور هستیم. اما چیزهای خوبی در راه است که سال‌ها روی آن‌ها کار کرده‌ایم.

شایعات حاکی از آن است که بعد از خرید شرکت Texture توسط اپل در سال گذشته، این کمپانی حالا به دنبال راه‌اندازی سرویس Apple News است. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت تا اواخر سال جاری میلادی پلتفرم استریم ویدیوی خودش را راه‌اندازی کند.

علاوه بر این، کوک در این مصاحبه اظهار داشت که معتقد است بزرگ‌ترین خدمت اپل به بشریت در حوزه سلامت خواهد بود. این شرکت با گردآوری اطلاعات سلامتی کاربران، تلاش زیادی برای بهبود وضع زندگی مردم می‌کند.

بخش تندرستی، و به طور خاص، بخش سلامت، حوزه‌هایی هستند که معتقدم اگر به چشم‌انداز آینده نگاه کنیم و این سوال را از خودمان بپرسیم که «بزرگ‌ترین خدمت اپل به بشریت چه بوده؟» پاسخ حوزه سلامت خواهد بود.

چون کسب و کار ما همیشه پیرامون بهبود سطح زندگی مردم بوده است. وقتی با کمک اپل واچ و سایر خدماتی که از طریق ResearchKit و CareKit به وجود آوردیم، بیشتر و بیشتر به این حوزه وارد شدیم، و کاربران پرونده پزشکی خود را در آیفون قرار دادند، این اتفاق اهمیت بسیار زیادی پیدا کرد.

این حوزه اهمیت زیادی برای مردم دارد. ما اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار دادیم که صرفا در اختیار موسسات و درمانگاه‌های پزشکی بود. ما به افراد اجازه دادیم سلامت خود را تحت کنترلشان داشته باشند. و هنوز راه زیادی را در این مسیر طی نکرده‌ایم. اما به نظر من، اگر به چشم‌انداز آینده نگاه کنیم، پاسخ آن سوال این است که مهم‌ترین خدمت اپل به بشریت در حوزه سلامت بوده است.

علی‌رغم افت فروش آیفون و عدم معرفی محصولی انقلابی توسط اپل، تیم کوک در این مصاحبه گفت که وضعیت خط تولید محصولات اپل هیچ گاه بهتر از این نبوده و اکوسیستم آن‌ها در بهترین شرایط خود قرار دارد. کوک تاکید کرد که کسب و کار دستگاه‌های پوشیدنی اپل در همین لحظه نسبت به بهترین وضعیت کسب و کار آیپاد ۵۰ درصد بهتر است. این گفته نشان می‌دهد که محبوبیت و میزان رشد تجارت محصولات پوشیدنی این شرکت چقدر زیاد و سریع بوده است.

بر اساس جدیدترین گزارشات مالی، درآمد کسب و کار محصولات پوشیدنی ما ۵۰ درصد بیشتر از بهترین دوره زمانی آیپاد شده است. به نظر من این ساعت دستگاهی است که به اعتقاد همه محصولی بسیار مهم برای اپل، پر از نوآوری، و شاید، مجرای ورود شرکت به حوزه‌ها و بازارهای متفاوت بوده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)