خانهاخبار
CES 2019: محصول جدید بلو یک میکروفون 100 دلاری XLR است

CES 2019: محصول جدید بلو یک میکروفون 100 دلاری XLR است

شرکت Blue در CES امسال از میکروفون XLR جدیدی رونمایی کرد که ظاهر بسیار ظریفی دارد و کاملا مناسب استریمرهای زنده است. این دستگاه 100 دلاری از فوریه به بازار می‌آید.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

با افزایش محبوبیت استریم زنده، آن دسته از تجهیزات صوتی که استفاده از آن‌ها راحت است در میان تولیدکنندگان پادکست، کاربران یوتیوب و استریم‌کنندگان بازی طرفداران زیادی پیدا کرده. شرکت Blue هم مدتی است که با خط تولید جدید میکروفون‌های USB خود، این گروه از کاربران را هدف قرار داده، اما این شرکت حالا در CES 2019 برای استریمرهای حرفه‌ای یک میکروفون جدید XLR معرفی کرده است. Blue Ember یک میکروفون ۱۰۰ دلاری است که طراحی شده تا با کمک روش خاص خود که «الگوی نمونه‌برداری دقیق» نام دارد، نویز پس‌زمینه را حذف کند. در این روش، الگوی کاردیوئیدِ میکروفون دقت می‌کند تا ببینید باید بر روی کدام منبع صدا تمرکز کند، بعد سایر نویزهای محیطی را حذف می‌کند.

طراحی ظریف و قلمی این میکروفون باعث می‌شود در هنگام استریم فضای زیادی از تصویر توسط این دستگاه اشغال نشود. اگر Ember را با میکروفون محبوب همین شرکت، یعنی Yeti، مقایسه کنید متوجه تفاوت این دو محصول می‌شوید. این دستگاه هم مثل اکثر میکروفون‌های XLR برق خود را از طریق سیستم فانتوم پاور دریافت می‌کند و خروجی مناسبی ارائه می‌دهد. Ember به گونه‌ای طراحی شده که با اکثر استندهای استاندارد بازار سازگاری داشته باشد.

میکروفون Blue Ember از ماه فوریه به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)