خانهاخبار
CES 2019: ابزار جالب Sphero رنگها را به موسیقی تبدیل می کند

CES 2019: ابزار جالب Sphero رنگها را به موسیقی تبدیل می کند

ترکیب دنیای موسیقی و رنگ‌ها اتفاق جالبی است که در یک ابزار هیجان انگیز در نمایشگاه CES امسال توسط شرکت Sphero رونمایی شده است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

کمپانی مشهور Sphero ژوئن سال گذشته شرکتی کوچک با نام Specdrums را خریداری کرد اما برخلاف انتظارها یک گجت و ابزار تکراری را به نمایشگاه CES آورد. گجتی که پیش از این Specdrums نام داشت و اکنون تنها نام کمپانی Sphero در کنار آن درج شده است. این ابزار جالب سال گذشته نیز علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کرد و سر زبان ها افتاد. این ابزار در واقع یک حلقه هوشمند است که کاربران می‌توانند آن را در دست خود قرار داده و با اشاره به هر رنگی نت موسیقی دریافت کنند. یعنی می‌توانید با در دست داشتن این حلقه به وسایل منزل، تصاویر، تابلوها و هرچیزی که رنگی دارد ضربه زده و از طریق اپلیکیشن  iOS و اندروید یک نت موسیقی دریافت کرد.  سازندگان این ابزار جالب ادعا کرده‌اند که در آینده به کمک این حلقه هوشمند می‌توان به کمک رنگها آهنگسازی کرد.

این حلقه یک حسگر نوری برای تشخیص رنگ‌ها و سرعت‌سنج برای تشخیص زمان لمس اشیا و رنگها دارد در این ابزار LED‌هایی  قرار گرفته که پس از لمس رنگها روشن می‌شود. شیوه اتصال این حلقه‌ها به گجت‌ها، تلفن‌های هوشمند و ابزارهای موسیقی نیز به کمک بلوتوث و کابل میکرو USB است. این حلقه‌ها شارژی هستند و پس از هربار شارژ به کمک کابل میکرو یو اس بی دو ساعت آماده به کار هستند.

یک جفت حلقه Specdrums  قیمتی معادل 99.99  دلار و یک عدد حلقه 64.99 دلار دارد. شرکت اسفرو اعلام کرده که این ابزار جذاب را  پانزدهم ژانویه روانه بازار می‌کند.

علاوه بر حلقه‌ها ابزاری به نام Play Pad که کیبوردی رنگی است نیز برای نواختن موسیقی در اختیار علاقه مندان به این گجت قرار می گیرد. هم چنین اپلیکیشن Mix هم به نوازندگی با این حلقه های هوشمند کمک می کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)