خانهاخبار
CES 2019 : لنوو با دو مانیتور 43.4 اینچی به جمع تولید کنندگان صفحات نمایش فوق العاده می‌پیوندد

CES 2019 : لنوو با دو مانیتور 43.4 اینچی به جمع تولید کنندگان صفحات نمایش فوق العاده می‌پیوندد

بازار مانیتورهای با کیفیت عمدتا در اختیار چند تولید کننده محدود بوده است. در سالهای اخیر تلاش‌هایی صورت گرفت تا این انحصار شکسته شود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

در طول سال گذشته، شاهد ارائه مانیتورهای فوق العادهای از سوی تولید کنندگان انحصاری این صنعت بودیم. سه شرکت سامسونگ، فیلیپس و ال جی نمایشگرهای منحنی فوق العاده 49 اینچی را به بازار عرضه کردند. اما خبر جدید از نمایشگاه وگاس نشان میدهد لنوو با نمایشگرهای منحنی 43.4 اینچی به جرگه این شرکتها پیوسته است. اولین تیزر محصول لنوو ThinkVision P44W نشان می‌دهد این شرکت کاربران کسب و کار را هدف قرار داده است و دومین سری این مانیتورها لژیون Y44w Gaming Monitor است که مخصوص گیمرها طراحی شده است. هر دو مانیتور پنل 43.4 اینچی را دارا هستند، ولی به نظر می‌رسد تفاوت آن در طریقه ایستادن آنها است.

image

 

مانیتورهای Ultrawide لنوو کمی بلندتر می‌ایستند، شیب و چرخش خود را تنظیم می‌کنند و صفحه نمایش فوق العاده بزرگ آن‌ها به گونه‌ای است که دو نمایشگر 16 اینچی و 24 اینچی برای ایجاد یک نسبت تصویر 32:10 به هم متصل شده‌اند. شما برای داشتن هر کدام از این نمایشگرها مجبورید مقداری از فضای روی میز کارتان را خالی کنید، ولی این مدل به خصوص دارای زاویه دید عالی و قسمتی صیغلی در پایین مانیتور است.

وضوح کلی این مانیتورها DWUXGA یا   3840 x 1200پیکسل است. لنوو از جدیدترین تکنولوژی همگام سازی FreeSync 2 شرکت AMD در کنار سرعت بازبینی 144 هرتز و میزان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه پشتیبانی می‌کند. به مانند G-Sync Nvidia، قابلیت FreeSync به نمایشگرهای لنوو اجازه می‌دهد نرخ بازسازی خود را تغییر دهد. این تغییر با نرخ رندر GPU متفاوت پیدا کرده و باعث میشود تا میزان لرزش تصویر بر روی صفحه نمایش کاهش یابد.

 

نمایشگرهای لنوو همچنین دارای دو پورت HDMI 2.0، یک پورت Display، دو پورت USB-C و چهار پورت USB عادی است. در ضمن شما قادر به نمایش دو ورودی ویدئویی جداگانه از کنار مانیتور یا استفاده از نمایش عکس در حین تماشای تصویر خواهید بود. هر دو صفحه نمایش لنوو در ماه آوریل به بازار عرضه خواهند شد . میانگین قیمت این مدلها در نسخه تجاری 1،299.99 دلار و مدل مخصوص گیمرها  1،199.99 خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)