خانهاخبار
CES 2019: نوت بوک Odyssey سامسونگ به رقابت با لپتاپ‌های گیمینگ می‌رود

CES 2019: نوت بوک Odyssey سامسونگ به رقابت با لپتاپ‌های گیمینگ می‌رود

سامسونگ در خبری اعلام کرده که لپتاپ گیمینگ جدید این شرکت با نام Notebook Odyssey به نمایشگاه CES 2019 می‌آید و قرار است رقیب درخوری برای پرچمداران اصلی بازار باشد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

لپتاپ جدید رده بالای سامسونگ لپتاپ گیمینگی است که می‌تواند با سایر برندهای پرچمدار بازار مثل دل، لنوو و ایسر به رقابت بپردازد.

Notebook Odyssey در کنار جدیدترین کارت گرافیک موبایل انویدیا معرفی شد و علاوه بر GeForce RTX 2080 GPU از پردازنده Intel Core i7 استفاده می‌کند. البته نسخه قبلی این لپتاپ هم از نظر توان عملکردی مشکلی نداشت، ایراد اصلی آن طراحی و نمایشگرش بود.

بر همین اساس، سامسونگ در این دستگاه از بدنه‌ای تمام فلزی با نمایشگری ۱۵.۶ اینچی دارای نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و پشتیبانی از قابلیت Nvidia G-Sync استفاده کرده که به قدرت این صفحه نمایش در طول اجرای بازی‌ها کمک می‌کند. نمایشگر مذکور بدنه‌ای بسیار باریک دارد و حاشیه‌های سه طرف این پنل بسیار کم است، همین باعث شده صفحه کوچک‌تر به نظر برسد.

سامسونگ می‌گوید این لپتاپ سیستم خنک‌سازی جدیدی دارد که از پنج لوله حرارتی (سه عدد بیشتر از مدل قبلی) و فن‌هایی استفاده می‌کند که دارای پره‌های بیشتری هستند. علاوه بر این، قابلیت‌های نرم‌افزاری مخصوصی برای گیمینگ مثل Black Equalizer در این لپتاپ قرار داده شده که می‌تواند دشمنانی را که در سایه‌ها پنهان شده‌اند به شما نشان دهد.

Notebook Odyssey از اوایل سال ۲۰۱۹ در آمریکا عرضه می‌شود. سامسونگ می‌گوید این لپتاپ در پنل آن‌ها در CES به نمایش در می‌آید بنابراین به زودی می‌توانیم تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن دریافت کنیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر

۱۳۹۷/۱۰/۱۷
طراحی خیلییی ضعیف بدنه نسبت به برندهای دیگه