خانهاخبار
CES 2019: نمایشگرهای جدید OLED و LCD ال جی در CES 2019 معرفی شدند

CES 2019: نمایشگرهای جدید OLED و LCD ال جی در CES 2019 معرفی شدند

همایش جهانی CES 2019 در حال برگزاری است و شرکت ال جی دست به معرفی نمایشگرهای OLED و LCD خود زده است. در این مطلب می‌خواهیم با آنها آشنا شویم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

همان طور که می‌دانید، CES 2019 به تازگی آغاز شده و شرکت‌های مختلف محصولات خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند. در این مطلب به سراغ غرفه محصولات ال جی رفته‌ایم و می‌خواهیم با نمایشگرهای معرفی شده توسط این کمپانی کره‌ای آشنا شویم.

به عنوان اولین گزینه، نمایشگر 88 اینچی OLED با کیفیت 8K را می‌بینیم که به سیستم کانال صدای 3.2.2 مجهز شده است. این بدان معناست که صداهای شنیده شده به صورت مستقیم از صفحه نمایش به بیرون ارسال می‌شود و هیچ گونه خبری از اسپیکر در این محصول نیست.

مهندسان ال جی به یک محصول اکتفا نکرده و محصولات مبتنی بر تکنولوژی 8K خود را گسترش داده و نمایشگر 65 اینچ OLED را در کنار نمایشگرهای 65 و 75 اینچ LCD به دنیای فناوری معرفی کردند. نمایشگر او ال ای دی 65 اینچی Ultra HD Crystal Motion نیز با زمان پاسخگویی 3.5 میلی ثانیه به همراه موارد یاد شده در غرفه ال جی به چشم می‌خورد.

به عنوان آیتم بعدی، به سراغ نمایشگر وایت‌بورد الکترونیکی 86 اینچی می‌رویم که می‌توان از آن به عنوان یک صفحه نمایش لمسی غول پیکر یاد کرد. مدیران این شرکت کره‌ای به این موضوع اشاره کردند که نمایشگر اشاره شده تنها به صورت تجاری قابل استفاده خواهد بود و این بدان معناست که صفحه نمایش 86 اینچی لمسی تنها در مدارس، شرکت‌ها و موسساتی این چنینی قابل مصرف است.

دو نمایشگر 12.3 اینچی OLED با درصد شفافیت 45 و 12.3 اینچی P-OLED با قابلیت بهره‌گیری از تکنولوژی Center Information Display نیز در CES 2019 رونمایی شد، اما متأسفانه اطلاعاتی در مورد آنها در اختیار بازدیدکنندگان قرار نگرفت!

حال به سراغ مانیتورها می‌رویم. نمایشگر 27 اینچی Neo Art محصولی است که به صورت وایرلس یا بی‌سیم به دیوایس‌های مختلف متصل می‌شود و این در حالی است که پورت USB Type-C نیز روی این نمایشگر قرار گرفته است.

ال جی همچنین مانیتور 27 اینچی Ultra HD ال سی دی با حاشیه 2.8 میلیمتری اطراف نمایشگر را در خلال این رویداد معرفی کرد. حاشیه بسیار کم اطراف نمایشگر را می‌توان مدیون تکنولوژی Oxide Backplane این شرکت غول پیکر دانست که در مانیتور‌های 13.3 اینچی ال سی دی Ultra HD نیز به کار گرفته شده است.

مدیران ال جی به این موضوع نیز اشاره کردند که قصد دارند تا تکنولوژی Oxide Backplane را لپ تاپ و مانیتورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار دهند که در ادامه همایش جهانی CES 2019 به دنیای فناوری معرفی می‌شوند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اینم پیکسل هاش میسوزه مثل تنها فنش که در حال سوختن و بوت لوپ شدنه یعنی حمید خالی بند یا همون رضا خالی بند

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸
هنگ جی پیکسل سوز سایه انداز با اون فن خالی بندش رضا خالی بند یا همون حمید خالی بند که هی اسم و رنگ عوض میکنه Hang Is Good

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۱۸
زنده باد الجی درد و بلات بخوره تو سر سامهنگ متقلب ک محمد یا( همون سعید و یا امین چاخان)

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بی کیفیت ترین پنل ها رو همین ال جی داره پیکسل هاش میسوزه و سایه میندازه شاهکار جدیدش نور سبز در صفحه نمایش های میت 20 پرو هست