خانهاخبار
مایکروسافت با همکاری وب‌سایت Newsguard به جنگ اخبار جعلی می‌رود

مایکروسافت با همکاری وب‌سایت Newsguard به جنگ اخبار جعلی می‌رود

مایکروسافت با همکاری مشهورترین وب‌سایت اعتبارسنجی اخبار یعنی وب‌سایت NewsGuard به کاربران برای تشخیص اخبار جعلی و دروغینی که در فضای مجازی منتشر می‌شود کمک خواهد کرد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

 ویژگی NewsGuard برای مقابله با اخبار جعلی به‌صورت آزمایشی به مرورگر مایکروسافت Edge در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اضافه شده است. این خبر را مارک وتویر مدیر برنامه مایکروسافت Edge در توییترش اعلام کرده و افزوده که به‌زودی این ویژگی در اختیار تمام کاربران این مرورگر در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قرار می‌گیرد. او در توییترش این‌گونه نوشته است:

آغاز سال 2019 مبارک. اگر کاربر نسخه بتا مایکروسافت Edge در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS هستید خبر خوشی برای شما داریم هم‌اکنون می‌توانید از ویژگی News Rating که ما با مشارکتNewsGuardRating طراحی کرده‌ایم بهره‌مند شوید کافی است به تنظیمات بروید و گزینه News rating & let us know what you think را فعال کنید. به کمک این قابلیت جدید می‌توانید اخبار را به‌صورت شفاف و به‌دوراز جعل و دروغ پیگیری کنید.

هنوز مشخص نیست که مایکروسافت این قابلیت را به ویندوز 10 می‌آورد یا نه اما شما می‌توانید منتظر این قابلیت نباشید و با افزونه رسمی NewsGuard در مرورگر کروم اخبار را پیگیری کنید. هرچند به احتمال زیاد به زودی زود این ویژگی به سیستم عامل محبوب مایکروسافت نیز خواهد آمد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)