خانهاخبار
گلکسی S10 لایت به باتری 3100 میلی آمپری مجهز می‌شود

گلکسی S10 لایت به باتری 3100 میلی آمپری مجهز می‌شود

ظرفیت باتری محصولات کهکشانی آینده سامسونگ، یعنی سری S10 در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است، اما با توجه به لیست تأییدیه جدید منتشر شده، اطلاعاتی از آنها به دست آمده است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶

همان طور که می‌دانید، مقامات سامسونگ در تدارک آن هستند تا خود را برای عرضه پرچمداران جدید خود، یعنی سری گلکسی S10 آماده کنند و این روزها حرف و حدیث‌ها پیرامون این محصولات بالا گرفته است. باتری دستگاه‌های تولید شده توسط این شرکت کره‌ای از زمان عرضه گلکسی نوت 7 تا به حال به عنوان یکی از دغدغه‌های کاربران و مشتریان به شمار رفته است.

معمولا زمانی که خبر نزدیک شدن به معرفی یک محصول در رسانه‌ها منتشر می‌شود، فکر و ذهن اهالی تکنولوژی بیشتر به سمت طراحی آن کشیده می‌شود و کمتر کسی به دنبال اطلاع از ظرفیت باتری دستگاه است. اما با توجه به انتشار لیست تأییدیه در کشور کره جنوبی، ظرفیت باتری یکی از محصولات سری S10 سامسونگ آشکار شده است.

محصول سال 2018 کره‌ای ها، یعنی گلکسی S9 از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند بود و حالا سامسونگ قصد دارد تا ظرفیت باتری S10 Lite را 100 میلی آمپر افزایش داده و آن را به 3100 برساند. البته 100 میلی آمپر مقدار زیادی به حساب نمی‌آید، اما می‌توان آن را یک شروع خوب برای افزایش ظرفیت باتری گوشی‌های هوشممند به حساب آورد. از آنجا که حاشیه‌های اطراف نمایشگر تا حد ممکن کم شده و قطر صفحه نمایش با کاهش 0.05 اینچی روبرو شده است، باید انتظار محصولی با ابعاد کمتر نسبت به سری گلکسی اس 9 را داشته باشیم.

image

اگرچه S10 و اس 10 پلاس محصولاتی عریض‌تر نسبت به مدل لایت به حساب می‌آیند، اما تا این لحظه هیچ گونه گواهی تأییدی برای آنها در کشور کره جنوبی صادر نشده است. اما یکی از فعالان در حوزه تلفن‌های هوشمند به این موضوع اشاره کرده است که مدل پلاس از سری S10 به باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. به این ترتیب ظرفیت باتری اس 10 را می‌توان حدودا 3500 میلی آمپر ساعت تخمین زد.

بر اساس پیش بینی‌ها، سه گوشی هوشمند گلکسی S10، مدل پلاس و لایت قرار است تا اواخر ماه فوریه به دنیای تکنولوژی معرفی شده و در ماه مارس نیز در دسترس خریداران قرار گیرد. البته تا به این لحظه، هیچ گونه مهر تأییدی روی زمان یاد شده از سوی مقامات سامسونگ نخورده است. روز گذشته نیز تصویر جدیدی از گلکسی S10 لو رفت.

با تمام این تفاسیر، باید تا موعد رونمایی از این محصولات منتظر بمانیم. پس با جی اس ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار دنیای تکنولوژی قرار گیرید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
نسخه لایتش هم عالیه کلا سری اس بی نظیره و رقیب نداره