خانهاخبار
گوگل فوتوز بهترین عکس های شخصی تان در سال 2018 را در اختیارتان قرار می دهد

گوگل فوتوز بهترین عکس های شخصی تان در سال 2018 را در اختیارتان قرار می دهد

در روزهای آغازین سال جدید میلادی معمولا بسیاری از کاربران خاطرات سال گذشته خود را مرور می‌کنند. سرویس تصویر گوگل فوتوز یکی از معدود نرم‌افزارهایی است که این امکان را برای کاربرانش مهیا کرده تا به‌مرور بهترین عکس های خود در سال گذشته میلادی بپردازند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

 Google Photos برای اشتراک و ذخیره تصاویر طرفداران بسیاری دارد این سرویس پرطرفدار امسال از میان تصاویری که در این سرویس و اپلیکیشن به اشتراک گذاشته و ذخیره کرده‌اید بهترین‌های سال 2018 را در بخشی بانام کتاب عکس جمع‌آوری کرده و به کاربران خود ارائه می‌دهد. این امکان برای کاربران اندروید، iOS و وب فعال‌شده و کاربران یک نوتیفکشن برای استفاده از این بخش دریافت کرده‌اند. این سرویس به‌طور خودکار بهترین تصاویر را در اختیار شما قرار می‌دهد و دیگر نیازی نیست از میان انبوهی از تصاویر به جستجوی بهترین‌ها بپردازید.

علاوه بر گوگل فوتوز، سرویس خبر گوگل یعنی گوگل نیوز نیز اقدام به گلچین و دسته‌بندی برترین خبرهای سال 2018 در بخشی تحت عنوان Year in News کرده است.

این مجموعه هم در وب و هم در تلفن همراه در دسترس است و شما می‌توانید مجموعه‌ای از برترین و مهم‌ترین خبرهای سال 2018 را در دسته‌بندی‌هایی همچون سیاست، ورزش، سرگرمی و فرهنگ، علم و فناوری و جهان مطالعه کنند.

هم‌چنین می‌توانید در Google Trends بیشترین جستجوها در گوگل و موضوعات ترند شده در این موتور جستجوگر را مشاهده کنید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)