خانهاخبار
ساعت هوشمند بعدی ال‌جی به دوربین ماژولار مجهز می‌شود

ساعت هوشمند بعدی ال‌جی به دوربین ماژولار مجهز می‌شود

شرکت ال‌جی به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده است که با توجه به آن انتظار می‌رود در آینده شاهد تولید یک ساعت هوشمند با دوربین ماژولار و امکان اتصال دوربین به بند دستگاه و خارج از بدنه ساعت توسط این شرکت باشیم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵

وجود دوربین در ساعت‌های هوشمند اتفاق جدیدی نیست و پیش از این نیز در بسیاری از این دستگاه‌ها از آن استفاده شده است. اما ظاهرا این بار ال‌جی قصد دارد این ویژگی را کمی ارتقا دهد و استفاده از دوربین در ساعت‌های هوشمند خود را جذاب‌تر نماید. این شرکت به تازگی پتنتی را در آمریکا به ثبت رسانده است که به یک ساعت هوشمند مجهز به دوربین ماژولار است و می‌توان این دوربین را به بند ساعت وصل کرد.


image

 

در پتنت مذکور از قابلیتی با نام mobile terminal نیز یاد شده است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که ساعت مورد بحث از سیم‌کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد. آن‌چه که ساعت هوشمند ال‌جی را جذاب‌تر می‌کند، نحوه‌ی تعامل کاربر با دوربین است. در طراحی جدید به‌جای قرارگیری دوربین درون بدنه‌ی ساعت، کاربر می‌تواند با اتصال آن به بند ساعت، آسان‌تر و در زوایای مختلف به ثبت تصویر بپردازد. در واقع به‌جای چرخاندن دست در حالت‌های مختلف که گاهی ممکن است اذیت کننده باشد، امکان چرخش دوربین به دور بند وجود دارد.

image

 

دوربین ماژولار نمایش داده شده در این تصویر دایره‌ای شکل است و اندازه‌های مختلفی دارد، اما نحوه‌ی قرارگیری آن ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر امکان اتصال دوربین به بند ساعت هوشمند، می‌توان با استفاده از گیره‌ی فنری آن را در هر قسمتی از بدنه‌ی بند نیز قرار داد. در هر یک از حالت‌ها می‌توان کاربردهای بیشتری را برای دوربین در نظر گرفت، مانند میزان کالری موجود در غذا (اگر از آن عکس بگیرید) یا عکس گرفتن از کالاهای مورد نظر و یافتن فروشگاه‌هایی برای خرید آن‌ها.

image

image

مشخص نیست که آیا ال‌جی قصد دارد این پتنت را به یک محصول واقعی تبدیل کند یا خیر، اما تحقق ایده‌ی اتصال دوربین ساعت هوشمند به بند آن چندان هم کار دشواری نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
برو جمع کن خدا شفات بده تو هنوز نفس می کشی هنگ جی چیه دیگه من از مدیران سایت تعجب می کنم که اجازه میدن زالوهایی مثل تو بیان تو این سایت تو اصلا می دونی معنای ماژولار واین دوربین ماژولار چی هستش مطمئنا هیچی از تکنولوژی حالیت نیست چون در آینده خیلی از شرکت ها مثل همین حبابی و یا اپل و یا سامهنگ هم گوشی یا ساعت هوشمند می سازند بعدش هم سخت در اشتباهی اگه منظورت به گوشی های الجی جی 5 و جی 5 اس ای هست لاید بگم که اتفاقا تو دور خودش بیشترین فروش را داشتند مدرکش هم هست بزرگترین شکست رو سامهنگ سر اس 6 و اس 6 ادج پلاس هنگیت داشت با بدنه پلاستیکیش داشت که همه رفت گوشیشون رو انداختن دور غیر از تو چاخان و همین اس 8 و اس 8 پلاس که 25 میلیون روی هم نفروختن نه الجی جی 5

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
بزرگترین شکست هنگ جی همین ماژولار بود که سر هنگی g5 کلی ضرر کرد