خانهاخبار
پرچمدار Xperia XZ4 سونی در بنچمارک AnTuTu

پرچمدار Xperia XZ4 سونی در بنچمارک AnTuTu

نتایج بنچمار ابزار AnTuTu از یک گوشی سونی منتشر شده است که به نظر می‌رسد متعلق به پرچمدار Xperia XZ4 باشد. نتیجه کسب شده توسط پردازنده این گوشی از نتیجه کوالکام اسنپ‌دراگون 855 هم بیشتر است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۳

در اواخر سال 2018 شایعه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد پرچمدار آینده برند سونی به نام Xperia XZ4 با نسبت تصویر 21:9  معرفی خواهد شد. تا به حال برخی تصاویر رندری و محافظ صفحه منتسب به این گوشی منتشر شده است که همگی موضوع کشیدگی پنل نمایش آن را تأیید می‌کنند. روز گذشته هم تصویر تازه‌تری منتسب به محافظ صفحه گوشی Xperia XZ4 سونی منتشر شد که همین موضوع را دوباره به سرخط خبرها بازگرداند.

image

 

این تصاویر نشان دادند که دستگاه مذکور با پنل نمایش کشیده و بدون بریدگی حاشیه توسعه می‌یابد. علاوه بر این بریدگی گرد و سوراخ مانند بسیار ریزی در گوشه بالا سمت چپ محافظ دیده شد که حدس می‌زنیم به چراغ نوتیفیکیشن‌ها ارتباط داشته باشد. علاوه بر این بریدگی‌هایی در حاشیه قسمت بالای پنل نمایش تعبیه شده‌اند که ظاهرا به بلندگوی مکالمه، دوربین و حسگرهای مجاورتی متعلق هستند. حاشیه‌ها در کناره‌های صفحه بسیار باریک هستند و حاشیه نواری پایین پنل نمایش تنها کمی ضخیم‌تر است.

امروز تصویری از نتیجه آزمون بنچمارک AnTuTu منتسب به گوشی Xperia XZ4 منتشر شده است. در این تصویر نام گوشی مشخصا ذکر نشده اما شناسه مذکور می‌تواند متعلق به پرچمدار بعدی سونی باشد که حدس می‌زنیم همان Xperia XZ4 است. امتیازی کسب شده توسط Xperia XZ4 در این ابزار بنچمارک تقریبا 400000 است!

image

 

Xperia XZ4 با کسب امتیاز 395721 در AnTuTu توانسته است سری پرچمداران آیفون 10 اس اپل و همچنین پرچمدار هوآوی که به پردازنده سطح بالای Kirin 980 مجهز شده‌اند، پشت سر بگذارد. تقریبا مطمئن هستیم که Xperia XZ4 سونی از پردازنده توانمند کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت می‌گیرد اما نکته جالب در این بار اینجاست که نتیجه بنچمارک AnTuTu از این پردازنده چند هفته پیش منتشر شد و در حدود 360000 بود!

انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری درباره Xperia XZ4 منتشر شود تا بتوانیم شما را بیشتر و بهتر در جریان توسعه این پرچمدار 2019 قرار دهیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mahdi

۱۳۹۷/۱۰/۱۴
تو رو خدا گوشی های سونی رو وارد کنید من نمیتونم گوشی های دیگه دستم بگیرم

sobhan

۱۳۹۷/۱۰/۱۴
سامورایی برگشته

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۱۳
واقعا ابن رنگ خیلی قشنگ هستش