خانهاخبار
گوشی‌های LG برای دریافت آپدیت اندروید 9 پای هنوز باید صبر کنند

گوشی‌های LG برای دریافت آپدیت اندروید 9 پای هنوز باید صبر کنند

با وجود این که سال گذشته دپارتمان جدیدی با نام Software Upgrade در شرکت ال‌جی به وجود آمد، ولی ظاهرا تغییر خاصی در سازوکار انتشار آپدیت‌های این شرکت صورت نگرفته و همچنان برای دریافت اندروید 9 باید منتظر بمانیم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۳

سال گذشته شرکت ال‌جی با راه‌اندازی بخشی موسوم به ارتقای نرم‌افزاری یا Software Upgrade گفت می‌خواهد با ارائه مداوم آپدیت‌های پایدار سرمایه‌گذاری عظیمی روی افزایش طول عمر تلفن‌های هوشمند خود داشته باشد. خیلی‌ها امیدوار بودند که این اتفاق به معنای انتشار سریع‌تر نسخه‌های جدید اندروید باشد، چرا که ال‌جی هرگز در زمینه به‌روزرسانی دستگاه‌های خود، حتی پرچمدارهای این شرکت، سریع عمل نکرده است.

ولی متاسفانه نقشه راه ال‌جی برای اندروید ۹ پای امسال هم مثل گذشته است و کاربران باید ماه‌ها صبر کنند تا بتوانند این آپدیت را دریافت نمایند. ال‌جی G7 اولین دستگاهی است که اندروید ۹ برای آن منتشر می‌شود. تاکنون در برخی از کشورها یک نسخه بتا از این سیستم عامل برای G7 منتشر شده، ولی این شرکت می‌گوید نسخه نهایی در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

اما برای G6 و V40 بدون اشاره به نام اندروید پای، صرفا گفته شده که آپدیت‌های عملکردی و اصلاح باگ در راه است که تا همان سه‌ماهه نخست ۲۰۱۹ منتشر می‌گردد. موبایل V40 ماه‌ها بعد از G7 به بازار آمد، بنابراین این اتفاق برای مالکان این گوشی خبر خوبی به حساب نمی‌آید.

به گزارش Android Authority، پارسال آپدیت اندروید ۸ زودتر ماه آوریل برای G6 منتشر نشد. با این حساب، به نظر نمی‌رسد که ایجاد بخشی مجزا برای ارتقای نرم‌افزاری تاثیر چندانی روی سازوکار انتشار آپدیت‌های ال‌جی گذاشته باشد. تلفن‌های هوشمند این شرکت از خیلی جهات مثل سیستم صوتی و قابلیت‌های دوربین گزینه خوبی برای خرید کاربران است، ولی انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری آن همیشه یک نکته منفی به حساب می‌آمده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

احمدی

۱۳۹۸/۱۱/۲۴
من سه سال که الجی جی 5 دارم هنوز هم ازش راضی هستم خیلی تنها مشکل اش همین اپدیت است

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۳
بدترین برند همین هنگ جیه گوشی هاش پیکسل میسوزونه برد میسوزونه باتری های داغون و بعد یه مدت بوت لوپ همیشگی

فرهاد سهی

۱۳۹۷/۱۰/۱۳
آپدیت گوشی های ال جی همیشه از بزرگترین مشکلات این شرکت بوده . گوشی من ال جی وی 20 هست، خیلی هم راضی هستم، ولی بیش از دو سال صبر کردم تا آپدیت اندروید 8 براش اومد . همه کسانی که گوشی های ال جی دارند از عدم ارائه آپدیت توسط شرکت گله دارند