خانهاخبار
تماشا کنید؛ ویدیوی تازه از پرچمدار Nokia 9 PureView

تماشا کنید؛ ویدیوی تازه از پرچمدار Nokia 9 PureView

در ادامه انتشار گزارش‌های مختلف از Nokia 9 PureView حالا تصویر و ویدیوی تبلیغاتی تازه‌ای از این پرچمدار تازه سطح بالا منتشر شده است. این گوشی از حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش بهره می‌برد و دوربین 5 گانه اصلی‌اش هم قابلیت‌های ویژه‌ای دارد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۰

چند روزی است که شاهد انتشار خبرهایی درباره پرچمدار آینده نوکیا هستیم. روز گذشته هم گزارش کردیم که این گوشی احتمالا ماه آینده و در آخرین هفته از ماه ژانویه سال 2019 معرفی می‌شود. حالا تصاویر و همچنین ویدیوی تبلیغاتی تازه‌ای منتسب به Nokia 9 PureView منتشر شده و آن را بار دیگر در مرکز توجه قرار داده است. همان‌طور که پیش از این هم اشاره کرده بودیم، این گوشی با پنل نمایش بدون بریدگی ناچ و همچنان با حاشیه‌های نواری البته باریک توسعه یافته است و دوربین اصلی 5 گانه با لنزهای برند زایس که سال‌هاست با برند نوکیا همکاری می‌کند، در پنل پشتی آن دیده می‌شود. ایوان بلاس، افشاگر مشهور دنیای وب، امروز در حساب شخصی توییتر خود تصویر مقابل را منتشر کرد و Nokia 9 PureView را با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش در معرض دید عموم قرار داد. او همچنین ادعا کرد که اسم رمز پرچمدار مذکور Beholder است.

image

درج کلمه اندروید وان در پنل پشتی Nokia 9 PureView نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا با سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای معرفی می‌شود و همچنین انتظار می‌رود که از پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپ‌دراگون 845 هم قدرت بگیرد. گزارش شده است که گوشی هوشمند مذکور 6 گیگابایت رم دارد و از حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می‌برد. گفته می‌شود که Nokia 9 PureView با صفحه نمایش بزرگ 5.9 اینچی و نسبت تصویر 18:9 توسعه یافته و دو پنل جلو و پشت آن از جنس شیشه در فریم فلزی قرار گرفته‌اند.

در ویدیوی تبلیغاتی تازه منتسب به Nokia 9 PureView به این قابلیت اشاره شده است که دوربین اصلی پرچمدار مذکور به‌خوبی قادر است تصاویر پرتره را با بوکه افکت قابل تنظیم ثبت کند و همچنین نقطه مورد تمرکز را حتی پس از ثبت هم تغییر دهد. دوربین این گوشی همچنین از نوعی وضعیت مخصوص تصویربرداری در نور شب بهره می‌برد و براساس ادعای مطرح شده در ویدیو می‌تواند نور را 10 برابر بیشتر از سایر گوشی‌ها جذب کند. سیستم دوربین 5 گانه در Nokia 9 PureView شما را قادر می‌سازد تا تصویری به کمک همه لنزها به صورت واحد ثبت کنید.

پیش از این انتظار می‌رفت که Nokia 9 PureView در اوایل ژانویه آینده و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی CES 2019 در لاس وگاس آمریکا معرفی شود، اما حالا گفته می‌شو که احتمالا در اواخر ماه ژانویه شاهد رونمایی از این گوشی پرچمدار جالب توجه خواهیم بود.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

yavar

۱۳۹۷/۱۰/۱۸
منم همچنان دارم ار نوکیا N80 استفاده میکنم عکسهاش برای زمان خودش خوب بود
ولی جالبه بدونید همچنان کار میکنه فقط باتری و عوض کردم نوکیا ی دونست.

زاوا

۱۳۹۷/۱۰/۱۳
واقعا نوکیا بی نظیره من لومیا 1520 دارم مال 10 سال پیشه هنوز بهترین عکس ها را میندازم با دوربینش تکنولوژی پیور ویو تاریکی مطلق عکس میگیرم... فوق العاده است. بهترین انتخاب نوکیاست.

sajad.c4

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
اخه 5تا دوربین مگه مسابقه س والا 1دوربین مثل پیکسل3 کافیه اصلا ضاهر پشت گوشی نابود شده همش سوراخ سوراخ

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
قاب‌پُشتی طراحیش زیباست.
ولی قاب‌جلویی حاشیه‌‌ پایین و بالاش زیاده. این گوشی با اقبال خیلی‌خوبی مواجه "نخواهد بود"