خانهاخبار
پرچمدار Nokia 9 PureView ماه آینده رسما معرفی می‌شود

پرچمدار Nokia 9 PureView ماه آینده رسما معرفی می‌شود

پرچمدار آینده نوکیا احتمالا Nokia 9 PureView نام دارد و براساس تازه‌ترین خبرها تا اواخر ماه ژانویه رسما معرفی خواهد شد. این گوشی اولین پرچمدار بازار با دوربین اصلی 5 گانه خواهد بود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۰

اگر تازه‌ترین شایعه‌ها صحت داشته باشند، تازه‌ترین پرچمدار سطح بالای نوکیا به نام Nokia 9 PureView احتمالا در ژانویه آینده معرفی خواهد شد. این اطلاعات توسط صفحه‌های توییتری به نام Nokia anew منتشر شده و در توییت آن مشخصا به یک ماه دیگر تا رونمایی رسمی #Nokia9PureView اشاره شده است. بدین ترتیب گوشی مذکور احتمالا در اواخر ماه ژانویه معرفی می‌شود و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی CES لاس و گاس شاهد نمایش آن نخواهیم بود. اگر این اطلاعات تازه صحت داشته باشند، Nokia 9 PureView در آخرین هفته از ماه ژانویه سال آینده معرفی می‌شود و بدین ترتیب کمپانی HMD Global پس از اتمام CES برای رونمایی از آن رویدادی انحصاری برگزار خواهد کرد. در کنار این توییت همچنین یک تصویر منتسب به Nokia 9 PureView منتشر شده است. این تصویر تازه نیست و پیش از این هم شاهد انتشار تصویری بسیار مشابه آن بودیم؛ به همین خاطر معتقدیم که همان تصویر با کمی دستکاری دوباره منتشر شده است.

دوربین اصلی 5 گانه، بدون بریدگی حاشیه ناچ و سوراخ مانند

همان‌طور که در اغلب شایعه‌ها به این موضوع اشاره شده است، Nokia 9 PureView با دوربین اصلی 5 گانه توسعه می‌یابد و بدنه‌اش از جنس فلز و شیشه ساخته می‌شود. نوکیا در طراحی این پرچمدار تازه از هیچکدام از رویکردهای طراحی محبوب اخیر از ناچ تا بریدگی کوچک سوراخ مانند استفاده نکرده و آن را همچنان با حاشیه‌های نواری توسعه داده است. این حاشیه‌ها ممکن است از حاشیه‌های موجود در بسیاری از پرچمداران فعلی بازار ضخیم‌تر باشند، اما پیش بینی می‌شود همچنان باریک دیده شوند و Nokia 9 PureView را مخصوصا برای کاربرانی که به بریدگی حاشیه علاقه‌ای ندارند، به گزینه‌ای مناسب تبدیل کنند. این روزها اکثر سازندگان گوشی‌های هوشمند به دنبال حذف حاشیه‌های صفحه نمایش هستند و به نظر می‌رسد که سال آینده حاشیه سوراخ مانند ریز جایگزین ناچ خواهد شد.

image

 

7 حلقه در سیستم دوربین اصلی Nokia 9 PureView دیده می‌شود که 5 بریدگی آن به لنزهای دوربین تعلق دارند و دو بریدگی دیگر هم احتمالا به فلش LED و نوعی حسگر مرموز دیگر مرتبط می‌شوند. کمپانی HMD Global چندی پیش حق امتیاز استفاده از برند PureView را دوباره از مایکروسافت خرید و از همان لحظه انتشار شایعه‌ها درباره احتمال رونمایی از پرچمدار آینده نوکیا به نام Nokia 9 PureView هم آغاز شد. تا به حال بارها روند رونمایی از این پرچمدار به تأخیر افتاده است و براساس گزارش‌ها آخرین بار هم به خاطر آماده نبودن دوربین اصلی و سطح کیفی پایین آن بوده است. گفته می‌شود جوهو سرویکاس، مدیر ارشد محصول نوکیا، رونمایی از Nokia 9 PureView را به آینده نامعلوم موکول کرده؛ چراکه معتقد است این گوشی باید از هر لحاظ در زمان رونمایی کامل شده باشد. به نظر می‌رسد که حالا رون تکمیل این پروژه طبق برنامه‌ریزی سازنده پیش می‌رود و احتمالا تا ماه آینده شاهد معرفی آن خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)