خانهاخبار
نسخه‌ای ارزان قیمت از اسپیکر هوشمند گلکسی هوم در دست توسعه است

نسخه‌ای ارزان قیمت از اسپیکر هوشمند گلکسی هوم در دست توسعه است

اسپیکرهای هوشمند جزو دستگاهایی محسوب می‌شوند که توانسته‌اند به محبوبیت مناسبی میان کاربران دست یابند و این مورد باعث می‌شود تا شرکت‌های تولیدکننده نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۰

سامسونگ در ماه آگوست در کنار رونمایی رسمی از گوشی گلکسی نوت 9، اشاراتی نیز به اسپیکر هوشمند خود با نام گلکسی هوم داشت و برخی از قابلیت‌های آن را برای حضار بیان نمود. اکنون پس از گذشت 5 ماه، کماکان عبارت « به زودی» برای زمان عرضه آن درج شده است اما با این وجود به نظر می‌رسد که در همین حین محصولی دیگر نیز در دست ساخت قرار دارد.

در حال حاضر تنها مشخص شده است که این اسپیکر هوشمند جدید در رنگ مشکی عرضه می‌شود و شماره مدل آن برابر با SM-V310 است. اگر این شماره مدل را با شماره مدل اسپیکر گلکسی هوم اصلی که برابر با SM-V510 است، مقایسه کنیم؛ از نظر منطقی به این نتیجه دست خواهیم یافت که این مدل ناشناخته جدید از نظر اندازه کوچک‌تر است و در نهایت باید قیمت کمتری نیز داشته باشد. ( توجه داشته باشید که قیمت اسپیکر گلکسی هوم هنوز اعلام نشده است)

 گلکسی هوم اصلی از 8 قطعه میکروفون، بلندگوهای ساخت AKG و بیکسبی هوشمند تشکیل شده است. احتمالا سامسونگ با حذف برند AKG و یک الی دو میکروفون، مدل V510 را تبدیل به V310 خواهد کرد، هر چند در حال حاضر این تنها یک فرضیه است. از سامسونگ انتظار می‌رود تا در رویداد CES در ماه ژانویه، اطلاعات بیشتری را در رابطه با دستگاه‌های گلکسی هوم آتی به اشتراک بگذارد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)