خانهاخبار
رندرهای جدید از قاب نوکیا 9 وجود دوربین پنج‌گانه را تایید می‌کند

رندرهای جدید از قاب نوکیا 9 وجود دوربین پنج‌گانه را تایید می‌کند

در رندرهای جدیدی که از کیس گوشی نوکیا 9 منتشر شده، دوباره شاهد حضور دوربین پنج‌گانه در این دستگاه هستیم. نوکیا 9 احتمالا در مراسم MWC امسال معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۸

نوکیا ۹ کم کم دارد به چیزی فراتر از یک محصول نمایشی تبدیل می‌شود. اگرچه سازنده این دستگاه هنوز اطلاعات خاصی درباره‌ی این تلفن هوشمند ارائه نکرده، ولی گفته می‌شود نوکیا ۹ از دوربین پنج‌گانه استفاده می‌کند و احتمالا با نام PureView عرضه می‌شود.

به تازگی رندر جدیدی از کیس این دستگاه لو رفته که زاویه‌های جدیدی از نوکیا ۹ را به ما نشان می‌دهد. این رندرها مشابه تصاویری است که قبلا از کیس این دستگاه دیده بودیم. در همه این رندرها هفت سوراخ دیده می‌شود که پنج تا برای دوربین، یکی برای فلش و یکی برای سنسور اپتیک است. علاوه بر این، یک سوراخ کوچک هم در بالای این پنج دوربین دیده می‌شود که مربوط به میکروفن است.

در این رندرها قسمت جلویی دستگاه دیده نمی‌شود، ولی اگر رندرهای OnLeaks را در کنار تصاویر بالا قرار دهیم، می‌توانیم شِمایی از طراحی نهایی نوکیا ۹ داشته باشیم.

چند وقت قبل در ماه نوامبر طراحی کامپیوتری کاملی از نوکیا ۹ لو رفته بود، بنابراین ممکن است این رندرهای جدید صرفا بر اساس همان رندرهای قبلی، و نه خود دستگاه، ساخته شده باشند. ولی در هر صورت، تلفن هوشمند نوکیا ۹ به زودی عرضه خواهد شد چون سه مدل از این دستگاه به صورتی رسمی تاییدیه بلوتوث دریافت کرده‌اند.

image

با توجه به آن که HMD در ماه اوت مجوز استفاده از نام تجاری PureView را دریافت کرد، پیش‌بینی می‌شود که نوکیا ۹ با این نام به بازار بیاید. بر اساس شایعات دیگری که قبلا در رسانه‌ها منتشر شده این دستگاه احتمالا به اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگ رم، نمایشگر ۵.۹ اینچی QHD با نسبت تصویر 18:9 و حسگر اثر انگشت درون-صفحه‌ای مجهز خواهد بود.

انتظار می‌رود این موبایل در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی شود، چون در چند سال گذشته تنها شرکت بزرگی که محصول مهمی را در CES معرفی کرده هوآوی بوده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

salim

۱۳۹۷/۱۰/۱۱
چطور چهار دوربینه سامبمب گند نزده تو قیافه گوشی سه تا دوربین هواوی گند میزنه نه بچه جون حداقل سه دوربین هواوی کیفیت و کارایی جدیدی رو به ارمغان اورد نه مثل سامبمب که فقط به صورت نمادین اونارو گذاشته و هیچ کارایی بخصوصی ندارن دی

دانشمند

۱۳۹۷/۱۰/۸
دوربینای هواوی کم بود حالا اینم اضافه شد خداییش دارند گند میزنن به قیافه گوشی ها