خانهاخبار
پیکسل 3 بالاترین امتیاز را در میان دستگاه‌های اندرویدی تک دوربین بر روی DxOMark دارد

پیکسل 3 بالاترین امتیاز را در میان دستگاه‌های اندرویدی تک دوربین بر روی DxOMark دارد

در زمینه دوربین‌های تک لنز پیکسل 3 بالاترین امتیازات را در میان بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان DxOMark کسب نموده است.
۱۳۹۷/۱۰/۵

با وجود اینکه تعداد زیادی از گوشی‌ها مجهز به دو دوربین هم زمان می‌باشند، نمی‌توان از گوشی‌هایی که از تکنولوژی تک لنز استفاده می‌کنند چشم پوشی نمود. همان طور که در گزارشات DxOMark و بررسی‌های دوربین پیکسل 3 گوگل نشان می‌دهد، همه این دستگاه‌های تک لنز با هم برابر نیستند. این گوشی هوشمند ساخته شده توسط گوگل به عنوان یکی از بهترین‌ها در رده خود قرار گرفته است. این گوشی از سری دستگاه‌های اندروید و مطابق با ایفون XR با نمره کل 101رده بندی شده است.

image

در حالی که صفحه 5.5 اینچی پیکسل 3 کوچکتر از بسیاری از پرچمدارها به شمار می‌رود، اما هنوز هم از ابزارهای قدرتمندی برخوردار است. این گوشی، به جای داشتن دوربین دوگانه به مانند بیشتر پرچم داران، به سنسور دو پیکسل و همچنین نرم افزار قدرتمندی برای ارائه عکس‌های با کیفیت بالا و فیلم‌هایی با زوم بیشتر و مجهز به تکنولوژی Bokeh (وضوح تصاویر خارج از منطقه کانونی) است. این گوشی در حالی که مجهز به لنز تله نیست، می‌تواند به شما تصاویری با بزرگنمایی دو برابر و تقریبا مساوی با بزرگنمایی اپتیکال بدهد.

DxO برخی موارد را در زمینه دوربین برای عکس و ویدیو مورد تحسین قرار می‌دهد. با توجه به تصاویر گرفته شده توسط این دوربین‌ها، استفاده سریع از قابلیت فوکوس اتوماتیک و همچنین قرار گرفتن در رده بندی خوب‌های این لیست و حفظ محدوده دینامیکی تصاویر و البته حفظ جزئیات را از نکات برجسته این دوربین‌ها ذکر کردند. به همان میزان برای ویدیو می‌توان به قدرت بالای کاهش نویز، ثبات جلوه‌های ویژه مورد استفاده، محدوده دینامیکی موثر و فوکوس اتوماتیک سریع و قابل اعتماد اشاره کرد.

image

با این حال تمام اخبار خوب نیستند، زیرا کارشناسان مجبور بودند برخی از نکات منفی را نیز فهرست کنند. در مورد عکس‌ها می‌توان به زمینه وضوح و همچنین سایه‌های تصویر و رنگ‌های ملایم، به عنوان اضافه تصاویر و رنگ‌های حاشیه نیز اشاره نمود. آن‌ها همچنین نمرات خوبی برای تغییر فریم عکس‌ها در صحنه‌های آهسته، رنگ‌های سرد و کارکرد در نور کم دریافت نکرده‌اند. شایان ذکر است که آزمایش این دوربینها در تنظیمات پیش فرض بوده و در حالت‌هایی مانند دید در شب آزمایش نشده‌اند.

در مجموع، رتبه DxOMark  به این دوربین‌ها 101، با نمره 103 برای عکس و 98 برای ویدیو است. دوربین پیکسل 3 با این نمرات رده پنجم را در میان دستگاه‌های اندرویدی پس از  P20 Pro هواوی، U12 + اچ تی سی، گلکسی نوت 9 سامسونگ و Mi MIX 3  شیائومی کسب نموده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

الیوت هندرسون

۱۳۹۷/۱۰/۷
روانی گوشی های بیکسل بی نظیره با یکیشون کار کردم توی اندروید حرف اولو میزنن ولی ی خورده باگ دارن کبا ابدیت درست میشن

بی نام

۱۳۹۷/۱۰/۶
البته در حالت auto فقط سایت dxomark بررسی انجام میده و وقتی به عکاسی در نور کم برسه و قابلیت night sight گوشی پیکسل اون موقع مطمعنا امتیازش از ایفون xr بالاتر میشه. برترین گوشی های در حال حاضر در مورد عکاسی در نور کم mate 20 pro هواوی و پیکسل های جدید گوگل هستند.

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۵
نمره ش با Iphone XR برابره

. ...88Ra

۱۳۹۷/۱۰/۵
گوشی سازا باید اینجوری دوربین بزنن... .
اگه دو دوربین داشت الان نمره‌ی کلی این گوشی تا 120 هم میرفت... .
P20 Pro سه دوربین داره اما فاصله‌ش خیلی زیاد نیست... !!!!
خاک بر سر گاوچرونَش... .