خانهاخبار
میان‌رده Galaxy M30 سامسونگ در بنچمارک‌ها ظاهر شد

میان‌رده Galaxy M30 سامسونگ در بنچمارک‌ها ظاهر شد

سامسونگ قصد دارد از سال 2019 سری گوشی‌های میان رده خود را دستخوش تغییر کرده و با لغو تولید Galaxy J، On و C به تولید Galaxy M بپردازد. حالا گزارش بنچمارک یکی از این گوشی‌های تازه به نام Galaxy M30 منتشر شده و برخی مشخصاتش را فاش کرده است.
۱۳۹۷/۱۰/۵

کمپانی سامسونگ قصد دارد از سال آینده برخی سری‌های گوشی‌های هوشمند خود را دستخوش تغییر کند. برای مثال، گزارش شده است که احتمالا شاهد رونمایی از سری تازه Galaxy M با مشخصات میان رده خواهیم بود و انتشار خبرها و شایعه‌های لورفته مرتبط هم این موضوع را تأیید می‌کنند. از طرفی حالا تصویری منتسب به نتیجه بنچمارک گوشی هوشمندی به نام Galaxy M30 توسط ابزار آنلاین Geekbench منتشر شده است. گفته می‌شود که سری Galaxy M سامسونگ قرار است جانشین سری‌های محبوب و ارزان Galaxy J، Galaxy On و Galaxy C شود. از اولین گزارش‌ها درباره گوشی‌های سری Galaxy M به سه مدل با شناسه‌های SM-M105F، SM-M205F و SM-M305F اشاره شده بود که پیش بینی می‌شود به ترتیب متعلق به مدل‌های M10، M20 و M30 باشند. پیش از این شایعه‌هایی درباره برخی مشخصات دو مدل M10 و M20 منتشر شده بود و با توجه به آن‌ها و همچنین نتایج بنچمارک پیش رو انتظار می‌رود که M30 سطح بالاترینشان باشد.

image

با توجه به نتایج پیش رو درباره Galaxy M30 مهم‌ترین نکته درباره آن ظاهرا بهره گرفتن از 4 گیگابایت حافظه رم و همچنین سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو نسخه 8.1 است. پیش از این گفته شده بود که سامسونگ گوشی‌های تازه سری Galaxy M خود را با سیستم عامل اندروید 9.0 پای معرفی خواهد کرد اما توجه به گزارش بنچمارک نشان می‌دهد که احتمالا چنین پیش بینی صحت نخواهد داشت. علاوه بر این، میان رده تازه این غول تکنولوژی از پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت فرکانس حداکر 1.59 گیگاهرتز بهره می‌برد. این مورد هم چندان خوشحال کننده به نظر نمی‌رسد؛ چراکه میان رده سطح پایین‌تر M20 هم از همین پردازنده قدرت می‌گیرد. پیش بینی می‌شود که هر دو مدل M20 و M30 به پردازنده اگزینوس 7885 مجهز شوند.

image

با توجه به شایعه‌های قبلی انتظار می‌رود که Galaxy M30 در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت توسعه یابد. ماه گذشته همچنین شاهد انتشار گزارش‌هایی منتسب به یک میان رده مشابه اما سطح بالاتر به نام M50 بودیم که ادعا می‌کردند قرار است به پنل نمایش AMOLED مجهز شود در حالی که انتظار می‌رود در طراحی هر سه مدل M20، M30 و M50 از پنل LCD استفاده شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۶
عالیه

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۵
خوبه دیگه مدل ارزون قیمت