خانهاخبار
شایعات از احتمال عرضه نسخه لایت گلکسی S10 با اندازه کوچک‌تر خبر می‌دهند

شایعات از احتمال عرضه نسخه لایت گلکسی S10 با اندازه کوچک‌تر خبر می‌دهند

بر اساس اطلاعات واصله از منبع معتمد Ice Universe ظاهرا سامسونگ قصد دارد نسخه لایت گلکسی S10 را کوچک‌تر بسازد تا رضایت طرفداران این سایز از تلفن‌های هوشمند هم جلب شود.
۱۳۹۷/۱۰/۴
image

با گذشت سال‌ها، اندازه‌ی نمایشگر تلفن‌های هوشمند بزرگ و بزرگ‌تر شد و معمولا همیشه سردمدار این جریان پرچمدارهای سامسونگ بوده‌اند. این اتفاق حتی باعث شد سامسونگ رابط کاربری خود را مجددا طراحی کند تا دسترسی به گوشه‌های بالای صفحه راحت‌تر شود.

اکنون با توجه به جدیدترین اخبار به نظر می‌رسد که این شرکت امسال می‌خواهد پرچمداری کوچک‌تر به نام گلکسی S10 Lite تولید کند تا کسانی که دستان کوچکی دارند راحت‌تر بتوانند از این دستگاه استفاده کنند.

بر اساس گزارشات Ice Universe اندازه‌ نمایشگر این گوشی فقط ۵.۷۵ اینچ است و با توجه به طراحی بدون حاشیه‌ دستگاه، این پرچمدار از آیفون X با اندازه‌ی ۵.۸ اینچی کمی کوچک‌تر خواهد بود.

اکانت رسمی Ice Universe در توئیتی اندازه‌ی دقیق تلفن‌های بعدی سامسونگ به شرح زیر اعلام کرده است:

S10 Lite: 5.75 inches

S10: 6.11 inches

S10+: 6.44 inches

S10 5G version: 6.66 inches

Note10: 6.75 inches

خبر مهم دیگری که از این اطلاعات قابل دریافت است، اندازه‌ دقیق نوت ۱۰ می‌باشد که با ۶.۷۵ اینچ یک بار دیگر خود را از گلکسی S10 پلاس متمایز می‌کند. در حال حاضر اندازه‌ی صفحه نمایش نوت ۹ تنها ۶.۴ اینچ است.

انتظار می‌رود گلکسی S10 Lite مجهز به یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی باشد که از طریق یک حفره درون نمایشگر تخت Infinity-O قرار می‌گیرد. در قسمتی پشتی این موبایل هم یک دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

این موبایل به احتمال زیاد تا ماه فوریه‌ی ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۶
اس10 بهترین گوشی سال 2019 بدون شک

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۴
S10 5G همان گلکسی‌فلکس است؟ اگر نه، پس یعنی ۵مدل می‌خواد بیاد؟ شبهه‌قوی وجود داره?