خانهاخبار
ساعت هوشمند جدید سامسونگ بر اساس پلتفرم تایزن تولید می‌شود

ساعت هوشمند جدید سامسونگ بر اساس پلتفرم تایزن تولید می‌شود

طراحان و مهندسان کره‌ای، کار روی ساعت هوشمند بعدی سامسونگ که با نام Pulse شناخته می‌شود را آغاز کرده‌اند. این گجت با پلتفرم Tizen در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۰/۳

شرکت سامسونگ چند سالی است که اوایل پاییز، نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را معرفی و روانه بازار می‌کند و بد نیست بدانید که سال 2019 نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهندسان این کمپانی در حال حاضر، کار روی ساعت هوشمند بعدی سامسونگ که با نام Pulse شناخته می‌شود را آغاز کرده‌اند و بر اساس اخبار و شواهد، این محصول با سیستم عامل تایزن به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

به گزارش SamMobile، توسعه دهندگان و طراحان کره‌ای، در حال تفکر روی ساعت هوشمند نسل بعد سامسونگ هستند و زمان زیادی را برای عرضه یک محصول کامل در اختیار دارند، چرا که این غول آسیایی، محصول خود را در ماه سپتامبر یا اکتبر رونمایی می‌کند.

ساعت هوشمند نسل بعد سامسونگ احتمالا با نام Galaxy Sport شناخته خواهد شد. این موضوع تنها در حد یک حدس و گمان ساده است، چرا که وسایل پوشیدنی این روزها روی ورزش و فعالیت‌های کاربران تمرکز کرده‌اند. طبق اعلام یکی از افراد آگاه در مورد نقشه‌های آینده شرکت سامسونگ، ساعت هوشمند نسل بعد با سیستم عامل Tizen همراه خواهد بود و تعامل آن با دستیار هوشمند Bixby نیز تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.

image

بسیاری از افراد علاقه آنچنان زیادی به همراهی با دستیار صوتی سامسونگ را ندارند، اما بد نیست بدانید که گلکسی اسپورت با Bixby Reminder همراه خواهد بود و به کاربر این اجازه را می‌دهد تا تمامی نوتیفیکیشن‌ها را روی ساعت هوشمند خود دریافت کند.

در انتهای این گزارش آمده است که Galaxy Sport از حافظه داخلی 4 گیگابایتی بهره‌مند است. متأسفانه اطلاعات دیگری در مورد این ابزار پوشیدنی در دسترس نیست و باید منتظر ماند و دید که سامسونگ برای این محصول خود، چه تدابیری را اندیشیده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۱۰/۳
سیستم عامل تایزن خیلی وقته که مرده سامهنگ دقیقا تو چه فکریه!