خانهاخبار
احتمال معرفی نسل جدید آیپد مینی در سال 2019

احتمال معرفی نسل جدید آیپد مینی در سال 2019

با توجه به گزارشات به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد از انتهای امسال تولید نسل جدید آیپد مینی را آغاز کرده و آن را در کنار نسخه‌ی جدید آیپد استانداردش در اوایل سال 2019 به بازار عرضه کند.
۱۳۹۷/۱۰/۳
image

آخرین آیپد مینی اپل آیپد مینی ۴ بود که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، اما با گذشت سه سال از عرضه‌ی این دستگاه نسخه‌ی جدیدی برای این تبلت ریزاندام معرفی نشده و خیلی‌ها امید خود را برای مشاهده‌ی نسل جدید این تبلت از دست داده‌اند. اما اگر به جدیدترین گزارشات توجه کنیم، شاید همچنان بتوانیم به بازگشت آیپد مینی امیدوار باشیم.

بر اساس اطلاعات واصله از وبسایت China Times، آیپد مینی جدید به همراه نسل جدید آیپدهای استاندارد اپل ممکن است از اواخر امسال وارد مرحله‌ی تولید شده و در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شوند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره‌ی شکل ظاهری یا قابلیت‌های این دستگاه در دسترس نیست. اما حداقل می‌توان انتظار داشت که از یک پردازنده‌ی جدیدتر (نسبت به پردازنده‌ی اپل مینی ۴ که همان چیپ A8 سال ۲۰۱۴ است) و نمایشگر مدرنی که حاشیه‌های کمتری داشته باشد استفاده شود.

آپدیتی با این سرعت برای آیپد استاندارد غافل‌گیری کمتری به دنبال خواهد داشت، چون اپل همین امسال در ماه آوریل خط تولید تبلت‌های جریان اصلی خود را متحول کرده بود. ولی جدیدترین مدل آیپد به جز پردازنده‌ی جدید و پشتیبانی از قلم اپل ویژگی جدیدی نداشت، پس خوب می‌شود اگر آیپد استاندارد هم آپدیت جامعی دریافت کند تا بیش از پیش در کنار آیپد پروها در ویترین فروشگاه‌ها قد علم کند.

به گزارش China Times، نمایشگر این آیپد جدید با ۱۰ اینچ کمی بزرگ‌تر از مدل ۹.۷ اینچی قبلی خواهد بود و همراه با طراحی صنعتی خود، حاشیه‌های باریک‌تری دارد. علاوه بر این، احتمال می‌رود که بدنه‌ی این آیپد محکم‌تر از آیپدهای فعلی باشد تا اتفاقاتی که برای آیپد پروهای فعلی افتاده دوباره تکرار نشود.

China Times می‌گوید این دو آیپد جدید به لطف قیمت ارزان‌تر خود به فروش بیشتر بخش تبلت‌های اپل کمک می‌کنند. اما به این زودی‌ها نباید امیدوار باشیم که آیپد مینی بعدی وارد بازار شود، چون اگر بتوانیم به این خبر اعتماد کنیم، دست کم سه یا چهار ماه دیگر تا معرفی این دستگاه فاصله داریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)