خانهاخبار
گلکسی A10 با سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر عرضه می‌شود

گلکسی A10 با سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر عرضه می‌شود

بر اساس اخبار و شواهد ظاهرا مسئولان سامسونگ قصد دارند تا گوشی هوشمند گلکسی A10 را، که در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود، به سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر مجهز کنند.
۱۳۹۷/۱۰/۲

حدود 5 سال از قرارگیری اولین سنسور اثر انگشت در محصولات سامسونگ می‌گذرد و حالا یکی از منابع خبری به این موضوع اشاره کرده است که کره‌ای‌ها در نظر دارند تا سنسور اثر انگشت را با تغییراتی روبرو کرده و آن را به درون نمایشگر گوشی‌های آینده خود انتقال دهند.

تلفن هوشمند گلکسی A10 که در آینده نزدیک به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود، احتمالا اولین محصول سامسونگ خواهد بود که به سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر مجهز می‌شود. مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند هنوز در پرده‌ای از ابهام قرار دارد، اما بر اساس اخبار و شواهد، ظاهرا باید منتظر محصولی در حد و اندازه گلکسی A9 2018 باشیم. به این ترتیب خلا میان سری A و سری S تا حد زیادی پر شده و خط تولید تقریبا شبیه به یکدیگر خواهند شد.

image

 

در حال حاضر، هیچ گونه مشخصات سخت‌افزاری در مورد گلکسی A10 موجود نیست، اما برخی منابع خبری در ماه سپتامبر به این موضوع اشاره کردند که سامسونگ در حال تولید یک محصول از سری A با پردازنده اسنپدراگون 845 است. بد نیست بدانید که گلکسی A9 از پردازنده Snapdragon 669 بهره می‌برد و گلکسی A8S نیز میزبان اسنپدراگون 710 بود.

طبق تاریخچه این شرکت کره‌ای، احتمالا اوایل ماه ژانویه سال 2019 باید منتظر معرفی گلکسی A10 در کنار محصولی از سری M باشیم که در رده گوشی‌های مقرون به صرفه قرار می‌گیرد. اما اگر چنین اتفاقی روی ندهد، تاریخ معرفی آن به ماه فوریه و در همایش MWC 2019 موکول می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هوآوی

۱۳۹۷/۱۰/۲
آفرین به سامسونگ
اما چرا یک سال دیر
هوآوی