خانهاخبار
گوگل هفته گذشته میلیون‌ها بازدید جعلی را از فروشگاهش حذف کرد

گوگل هفته گذشته میلیون‌ها بازدید جعلی را از فروشگاهش حذف کرد

گوگل مبارزه جدی با بازدیدهای جعلی را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین این حذفیات هزاران بد افزار را در بر می‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۰/۱

گوگل مبارزه جدی با بازدیدهای جعلی را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین این حذفیات هزاران بد افزار را نیز در بر می­‌گیرد.

بدون شک بازدید­های آنلاین، هنگام ارتقا برنامه­‌های کاربردی و سایر نرم افزارهای مرتبط با آ­نها باعث وزن دهی مناسب شده و با این وزن دهی باعث سمت دهی بهره برداری از آن خواهد شد.

image

 

­در حالی که ترس از بررسی بازدیدهای جعلی روی بازار گوشی­‌های هوشمند و برنامه­‌های مرتبط تاثیر می­‌گذارد، روی بازار خود آن نیز تاثیر گذار است. این وابستگی بر اساس نمودارها و اعدادی تعریف می‌­شود که خود به خود تحت تاثیر این بازدیدها و رتبه بندی­‌ها قرار دارند.

تا زمانی که اپل سهم خود را از این بازدیدهای تقلبی در فروشگاه اپل داشته است (با وجود اینکه بازار iOS به طور نسبی اختصاصی شده )، رویکرد کمی گوگل نسبت به برنامه‌های فروشگاه خود احتمالا موجب سو استفاده بیشتر از پلت فرم اندروید گردیده است. با این حال، این غول تکنولوژی اخیرا تلاش‌هایی برای پاک کردن فروشگاه خود از این گونه بدافزارها و بازدیدهای جعلی داشته است.

تمیز کردن بد افزارها

گوگل با یک سیستم بر پایه یادگیری ماشین، در کنار تیمی از متخصصین و تحلیلگران، میلیون‌ها بازبینی و رتبه‌بندی اشتباه و جعلی را حذف کرده و هزاران بد افزار که در بررسی‌ها مشکوک و رتبه بندی اشتباهی داشته‌اند، شناسایی و در طی یک هفته حذف کرده است.

image

این مباحث در بررسی و رتبه بندی گوگل زمانی بد فرض می­‌شود که شامل یکی از موضوعات نفرت پراکنی، حتک حرمت یا دروغ پراکنی، شده و به طور علنی مورد استفاده قرار بگیرد. مورد استفاده این مباحث شامل دستکاری در رتبه بندی برای تبادلات مالی و سرمایه گذاری‌های سنگین بوده است.

نوع دوم بررسی‌ها به عنوان رتبه بندی‌های انگیزشی شناخته شده و اغلب شامل برنامه یا بازی­‌هایی است که خدمات رایگانی را درون خودجای داده‌­اند. این موضوع توسط سیاست رسمی گوگل ممنوع اعلام شده است.

در حالی که گوگل برای حل این مسئله تلاش می‌­کند، از کاربران نیز درخواست می­‌کند تا با دسته بندی نظرات یا رتبه بندی‌­ها به عنوان هرز نامه از فروشگاه گوگل و همچنین امتیازات توسعه دهندگان واقعی نرم افزار صیانت نمایند تا این توسعه دهندگان انگیزه­‌های خود را برای رقابت در بازار حفظ کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)