خانهاخبار
سری گلکسی S10 به نسخه جدید شارژ سریع مجهز می‌شود

سری گلکسی S10 به نسخه جدید شارژ سریع مجهز می‌شود

با گذشت سال‌ها از انتشار تکنولوژی شارژ سریع، سامسونگ تغییری در این روش ایجاد نکرده، اما امسال می‌توانیم امیدوار باشیم که نسخه‌ی جدید شارژ سریع برای گلکسی S10 عرضه شود.
۱۳۹۷/۱۰/۱
image

وقتی سامسونگ چند سال پیش تکنولوژی شارژ سریع ۱۵ واتی خود را معرفی کرد این تکنولوژی دستاورد فوق العاده‌ای به حساب می‌آمد. ولی راهکارهایی که سایر شرکت‌ها ارائه دادند باعث شد این روش دیگر آن‌قدرها هم شگفت‌آور نباشد. حالا با معرفی گلکسی S10 این شرایط می‌تواند به‌کلی تغییر کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط وبسایت Ice Universe، سامسونگ به سختی مشغول کار روی یک تکنولوژی جدید برای شارژ سریع است. این وبسایت جزئیاتی در خصوص این تکنولوژی ارائه نداده، بنابراین مشخص نیست که پیشرفت این متد به چه میزان خواهد بود، ولی گفته شده که راهکار ۱۵ واتی موجود به زودی به تاریخ خواهد پیوست. بر این اساس، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تکنولوژی نسل بعدی سامسونگ خیلی قوی‌تر باشد.

البته همچنان نباید وجود رقبای سرسختی مثل هوآوی و وان پلاس را فراموش کرد. غول بزرگ چینی، هوآوی، همین الان هم در کنار میت ۲۰ پرو یک SuperCharger بسیار قدرتمند ۴۰ واتی قرار داده تا کاربران بتوانند ۷۰ درصد از ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپری باتری موبایل خود را در ظرف ۳۰ دقیقه شارژ کنند. از طرف دیگر، وان پلاس هم به تازگی از Warp Charge 30 رونمایی کرده که شارژ روزانه‌ی گوشی‌ها را در عرض ۲۰ دقیقه فراهم می‌کند.

انتظار می‌رود سامسونگ از این شارژرهای جدید برای گلکسی S10 استفاده کند. البته اگر روش کاری هوآوی را ملاک قرار دهیم، گلکسی S10 Lite همچنان از همان راهکار ۱۵ واتی استفاده خواهد کرد تا هزینه‌ی تمام‌شده‌ این دستگاه پایین بیاید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

کیوان

۱۳۹۷/۱۰/۲
آقا محمد
اون موقعه که سامسونگ هنوز هیچ کدوم از لوازمی که تولید میکرد برقی نبود و همه دستی بودن مثل رنده ،آب پرتقال گیری، هوآوی با ارتش چین قرارداد تجهیز ارتش به بیستم و تجهیزات مخابراتی رو بسته بود. صفحه اج همه اولین بار سامسونگ زد درست ولی سال بعدش هوآوی یه گوشی زد به اسم میت 9 پرو که اج بود سه سال پیش اما یه فرقی اینجا هست همون موقعه هوآوی گفت لبه اج فقط جنبه زیبایی و خوش دستی داره و کاربرد دیگری نداره اما سام اصرار داشت بگه که خیلی کاربرد داره مثل دسترسی سریع به اپلیکیشن که الان دیگه برای همه مشخص هست که واقعا بلااستفاده است و حرف هوآوی درست بود. دقیقا یادم نیست که الجی بود یا نوکیا که برای میان ردش از 9 تا لنز دوربین میخواد استفاده کنه مهم اینکه هوآوی جرأت این کار رو به همه داد و همه شرکت ها باید از هوآوی تشکر کند بخاطر این ریسکی که کرد اون هم برای پرچمدار. صفحه اینفینیتی هم اول الجی زد g6 حتی از تاریخ عرضه شون متوجه میشی.
از هوآوی همین یه مورد رو خودت برو ببین که اگر اپل بهترین سازنده گوشی هست همون پردازندش تو چه شرکتی میسازه و همون شرکت تحت مالکیت کی و توسط چه کمپانی مدیریت میشه

Genius Man

۱۳۹۷/۱۰/۲
امیدوارم شارژ سریعش معقول باشه نه مثل هواوی 40وات که تا حدی داغ کنه که باتری عمر مفیدش کم بشه. از ویژگی های گوشی های سامسونگ داشتن شارژ سریع و عمر مفید باتری تا سه سال بود و امیدوارم سامسونگ با وجود سرعت شارژ این ویژگی رو در S10 حفظ کنه

Sinohe

۱۳۹۷/۱۰/۱
یعنی فقط فن برندهای چینی که اگر اپل ناچ طراحی نمی کرد و خیلی چیزهای دیگه تو طراحی محصولاتشونم میموندن کم داشتیم

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱
سامسونگ دوربین 4 گانه رو میانرده اش استفاده کرد هواوی میخواد رو پرچمدارش بذاره -سامسونگ صفحه اج رو 4 سال پیش استفاده کرد هواوی تازه امسال گذاشت رو پرچمدارش بازم بگم؟ زمانی که سامسونگ گوشی میزد هواوی وجود خارجی نداشت الانم وجودش اهمیتی نداره

کیوان

۱۳۹۷/۱۰/۱
هوآوی داره رو نسل جدید هوش مصنوعی کار میکنه
سامسونگ رو نسل جدید شارژ سریع که هوآوی براش این چیزها خاطرست.