خانهاخبار
وب پلیر غیر رسمی اپل موزیک توسط یک ایرانی راه اندازی شد!

وب پلیر غیر رسمی اپل موزیک توسط یک ایرانی راه اندازی شد!

فردی ایرانی به نام نوید گل افشانی که دانشجوی مهندسی نرم‌افزار دانشگاه Waterloo است، توانسته وب پلیر غیر رسمی اپل موزیک را راه اندازی کند.
۱۳۹۷/۹/۲۶

سرویس اپل موزیک چندی است که راه اندازی شده و در همین مدت کوتاه توانسته افراد زیادی را به خود جذب کرده و دنیای موزیک را متحول کند. به تازگی طی اقدامی جالب و هیجان انگیز، فردی به نام نوید گل افشانی که دانشجوی رشته مهندسی نرم‌افزار دانشگاه Waterloo است توانسته پلیر تحت وب غیر رسمی اپل موزیک را راه‌اندازی و در دسترس عموم قرار دهد.

این پلیر که تحت نسخه وب کار خود را آغاز کرده، موزیک‌های سرویس Apple Music را در محیط مرورگر برای شما پخش می‌کند و در طراحی آن از Angular، Angular Material و MusicKit JS کمک گرفته شده است.

شما هم اینک می‌توانید با مراجعه به این وبسایت، وب پلیر غیر رسمی اپل موزیک را مشاهده کرده و از آن استفاده کنید. ظاهرا نام دامین بعد از مدتی تغییر پیدا خواهد کرد و ترافیک به وجود آمده نیز به دامین جدید انتقال داده می‌شود.

image

نوید گل افشانی در این باره می‌گوید:

من به زودی نام دامین را تغییر خواهم داد و برای این امر نیاز به مشاوره شما دارم. خواهشندم پیشنهادات خود را با من در میان بگذارید. بعد از تغییر نام دامین، ترافیک ایجاد شده نیز به گزینه جدید انتقال پیدا می‌کند و متأسفانه کاربران عزیز باید مجددا وارد اکانت خود شوند.

بعد از مراجعه به وبسایت یاد شده، لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۹/۲۶
باریکلا به پشتکار و تلاشش کلا در هر حال پرچم ایرانی ها بالاست