خانهاخبار
رندرهای جدید گوشی P30 Pro نشان از نمایشگر خمیده و دوربین چهارگانه آن دارند

رندرهای جدید گوشی P30 Pro نشان از نمایشگر خمیده و دوربین چهارگانه آن دارند

گوشی P30 pro قرار است در سال 2019 یکی از پرچمداران هواوی باشد و با گوشی‌ گلکسی اس 10 رقابت کند. اکنون اخباری منتشر شده که جزئیات بیشتری از این گوشی را فاش می‌نماید.
۱۳۹۷/۹/۲۶

گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، ادعا می‌کنند که هواوی گوشی P30 Pro را به همراه دوربین چهارگانه‌اش در سه ماهه اول سال 2019 معرفی خواهد کرد. برخی از شایعات نیز مدعی شده‌اند که دوربین سلفی این گوشی به صورت درون نمایشگر و در محلی دایره‌ای شکل قرار خواهد گرفت. در همین حین، Ice Universe، خبرچین سرشناس و قابل اطمینان اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است که در آن مدعی شده گوشی P30 Pro از بریدگی ناچ عریض یا قطره‌ای بهره خواهد برد.

گوشی Huawei Nova 4 در تاریخ 17 دسامبر معرفی می‌شود و به دنبال آن، گوشی ‍پرچمدار Honor V20 در تاریخ 26 دسامبر معرفی خواهد شد. نقطه اشتراک این دو گوشی مربوط به محل دایره‌ای شکل دوربین بر روی صفحه نمایش می‌شود. طبق گفته‌های این خبرچین، گوشی هواوی P30 Pro به صفحه نمایش خمیده مجهز خواهد شد و این صفحه نمایش قرار است توسط یکی از دو شرکت BOE یا الجی ساخته  میشود. این خبرچین همچنین گفته که سامسونگ تنها سازنده صفحه نمایش‌های OLED مجهز به محل دایره‌ای شکل دوربین است و این نوع طراحی را به صورت رسمی Infinity-O نامیده است. در سوی دیگر، تصاویر منتشر شده از قاب محافظ گوشی P20 Pro نشان می‌دهند که در بالای صفحه نمایش این گوشی از بریدگی ناچ قطره‌ای استفاده خواهد شد.

طراح و خبرچین سرشناس دیگری به نام Benjamin Geskin رندرهای جدیدی را بر اساس شایعات پیرامون گوشی P30 Pro ایجاد کرده است. رندرهای که در زیر مشاهده می‌کنید، حالت بریدگی ناچ قطره‌ای صفحه نمایش P30 Pro را به نمایش می‌گذارند. در بخش قاب ‍پشتی می‌توانید به وضوح تماشا کنید که این گوشی از دوربین چهارگانه لایکا بهره می‌برد و طراحی آن به این صورت است که سه سنسور آن در کنار هم و در یک جایگاه قرار می‌گیرد و سنسور چهارم به صورت جداگانه در خارج از این جایگاه قرار دارد. در کنار جایگاه دوربین فلش دوگانه جای گرفته است. دو گردی کوچکی که در بالای فلش قرار دارند مربوط به فوکوس اتوماتیک لیزری گوشی می‌شوند. رنگی که برای این رندر در نظر گرفته شده، آبی گرادیانت آورا نام دارد.

image

شایعات ‍پیشین مدعی شده‌اند که سنسور 38 مگا‍پیکسلی سونی IMX607 به عنوان دوربین اصلی در این گوشی استفاده خواهد شد که توانایی ثبت تصاویر فوق‌العاده‌ای در شرایط نوری کم دارد. به احتمال فراوان از پردازنده Kirin 980 در این گوشی استفاده می شود و در کنار آن 12 گیگابایت حافظه رم قرار می‌گیرد. در سوی مقابل، گوشی P30 معمولی از دوربین سه‌گانه و یک ماژول 8 مگا‍پیکسلی بهره می‌برد. شایعاتی نیز به گوش می‌رسد که هواوی از قابلیت 5G در این گوشی استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۹/۲۷
طراحی کپی a9 2018 سامسونگ

AliReza_S7

۱۳۹۷/۹/۲۶
بسیار عالی...طراحی زیبا و منحصر به فرد مخصوا در قاب پشتی...از نظرمن خیلی زود طرح این گوشی به بیرون درز کرده و این عجیبه...فکر نکنم تا الان گوشی اندرویدی با 12 گیگابایت رم عرضه شده باشه...بنظر میرسه مانند نسخه قبلی پی 20 پرو این نسخه هم دارای بهترین دوربین ،باتری،پردازنده وطراحی و دیگر امکانات در بین گوشی های هم رده خودش باشه...امیدوارم بهترین گوشی نیمه اول سال 2019 باشه...