خانهاخبار
سونی باندل Kingdom Hearts III پلی‌استیشن 4 پرو را برای طرفداران این عنوان عرضه می‌کند

سونی باندل Kingdom Hearts III پلی‌استیشن 4 پرو را برای طرفداران این عنوان عرضه می‌کند

سونی همواره برای عناوین محبوب، باندل‌هایی را عرضه می‌کند تا علاقه‌مندان به این عناوین را مجاب به خریداری کنسول خود کند.
۱۳۹۷/۹/۲۵

اگر شما از طرفداران پروپاقرص عنوان Kingdom Hearts هستید، به احتمال فراوان می‌دانید که نسخه سوم این عنوان به زودی منتشر می‌شود. اگر شما هنوز کنسولی را خریداری نکرده‌اید، بهتر است هر چه سریع‌تر مبلغی را برای باندل جدید کنار بگذارید زیرا در روز 29 ژانویه، عنوان مورد انتظار Kingdom Hearts III به صورت جهانی منتشر می‌شود و سونی در آن روز، باندل پلی‌استیشن 4 پرو این عنوان را در تعداد محدود عرضه خواهد کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای باندل Kingdom Hearts III معادل 400 دلار آمریکا است.

این باندل شامل یک پلی استیشن 4 پرو 1 ترابایت به همراه یک بافت چرمی سفارشی می‌شود که بر اساس این فرانچایز طراحی شده است. دسته DualShock 4 وایرلس آن نیز ظاهری مطابق طرح چرمی سفارشی روی دستگاه دارد. خریداران در کنار این موارد، یک نسخه از عنوان Kingdom Hearts III را بر روی دیسک بلوری دریافت خواهند کرد و به برخی از محتوای انحصاری این عنوان بر روی پلی‌استیشن 4 دسترسی خواهند داشت( این اولین نسخه از این فرانچایز است که در انحصار سونی نیست و برای ایکس باکس وان نیز در دسترس قرار می‌گیرد.)

باندل Kingdom Hearts III پلی‌استیشن 4 پرو به صورت محدود و انحصاری در کشور‌های ایالات متحده و کانادا عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از وبسایت‌های GameStop و EB Games خریداری کنند. فروشگاه‌ها از امروز پیش‌فروش این باندل را آغاز کرده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)