خانهاخبار
آیا گلکسی اس 10 پلاس با 5 دوربین می‌آید؟!

آیا گلکسی اس 10 پلاس با 5 دوربین می‌آید؟!

پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ ابتدای سال آینده معرفی خواهند شد. تازه‌ترین گزارش‌ها درباره Galaxy S10 Plus سطح بالا حاکی از آن است که دوربین اصلی آن 3 گانه خواهد بود و به دوربین سلفی دوگانه در پنل جلو مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۹/۲۴

با توجه به گزارش تازه از افشاگر معروف @OnLeaks و همچنین تصاویر قاب محافظ منتسب به Galaxy S10 سامسونگ که چند روز پیش توسط یکی از کمپانی‌های تولید کننده محصولات جانبی فاش شد، حالا دیگر تقریبا اغلب احتمالات درباره مشخصات ظاهری و چینش دوربین اصلی در پرچمداران آینده این غول تکنولوژی کره‌ای رنگ واقعی‌تری به خود گرفته است.

از طرفی حالا با مشخص شدن اوضاع به نوعی به جایگاه ابتدایی خود بازگشته‌ایم. همان‌طور که افشاگر معروف دیگر Ice Universe توییت کرده است، Galaxy S10 Plus به دوربین سه گانه و نه چهارگانه که قبلا گفته شده بود، در پنل پشتی مجهز می‌شود. علاوه بر این Galaxy S10 استاندارد هم احتمالا مانند نسخه پلاس سطح بالاتر همچنان دوربین اصلی سه گانه خواهد داشت اما پیش بینی می‌شود که Galaxy S10 Lite ارزان قیمت و البته سطح پایین‌تر از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه بهره ببرد.

image

در عین حال Galaxy S10 و Galaxy S10 Lite در دوربین سلفی متداول تکی مشابه طراحی می‌شوند (احتمالا طراحی سوراخ مانند و کوچک) اما انتظار می‌رود که  Galaxy S10 Plus بزرگتر به دوربین سلفی دوگانه با بریدگی مشابه دو مدل دیگر اما کمی بزرگتر مجهز شود.

با توجه به این موضوع که Galaxy S9 Plus اوایل امسال با جمعا 3 لنز دوربین روانه بازار شد، این پیش بینی‌ها درباره نسل بعدی بسیار خوب به نظر می‌رسند، از طرفی چندی پیش شاهد انتشار برخی تصاویر رندری منتسب به یک نسخه از Galaxy S10 با 6 دوربین مجزا بودیم. تکلیف این نسخه مرموز چه می‌شود؟ Ice Universe ظاهرا نسبت به اطلاعاتی که دارد کاملا مطمئن است. او جزئیاتی را در این باره منتشر نکرده اما در پاسخ به پرسش یکی از کاربران توییتر گفته است که زمان به همه ثابت می‌کند که کدام طراحی و ادعا حقیقت دارد.

کاملا منطقی به نظر می‌رسد که شایعه‌ها و خبرهای منتسب به Galaxy S10 Plus با دوربین اصلی 4 تایی کاملا بی اساس بوده باشند. از طرف دیگر همچنان نمی‌توان احتمال رونمایی از یک نسخه مخصوص با دوربین 4 تایی را هم نادیده گرفت.

هیچ نظری در این باره نداریم که Special Edition این پرچمدار مجهز به دوربین اصلی 4 تایی دقیقا چه نامی خواهد داشت اما بسیاری از کارشناسان حوزه موبایل در دنیای تکنولوژی انتظار دارند که از امکان ارتباطی تازه و پرسرعت 5G، تکنولوژی پیشرفته اسکن چهره به صورت سه بعدی و همچنین حافظه داخلس تا حداکثر 1 ترابایت پشتیبانی کند. این پیش بینی‌ها الزاما بدین معنی نیستند که حتما نسخه مخصوص و خیلی سطح بالایی هم از Galaxy S10 Plus معرفی می‌شود اما نمی‌توان احتمال آن را در حال حاضر نادیده گرفت. از طرفی بهتر است صحبت‌های افشاگران معتبری مانند Ice Universe را هم به خاطر بسپاریم و کمتر به نظریه‌های غیرمنطقی و رویاپردازانه فکر کنیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۹/۲۴
این هم از ارو الجی وی 40 اسکی رفته کلا سامهنگ و حبابی کارشون اسکی رفتنه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۲۴
شنیده‌ها از ارائه نسخهءپلاس با متریالِ "سرامیک" حکایت دارد????‍♂️