خانهاخبار
سرویس جستجوی تصویری Lens به نسخه‌ iOS اپلیکیشن گوگل آمد

سرویس جستجوی تصویری Lens به نسخه‌ iOS اپلیکیشن گوگل آمد

قابلیت جستجوی تصاویر با استفاده از دوربین یا فایل‌های موجود در گالری دستگاه ویژگی جذابی بود که پیش از این در اختیار کاربران اپلی نبود، ولی از حالا به بعد این قابلیت به نسخه‌ی iOS اپلیکیشن Google اضافه شده است.
۱۳۹۷/۹/۲۰
image

گوگل لنز قابلیتی است که از دوربین تلفن همراه برای جستجو به دنبال سوژه‌ای استفاده می‌کند که در میدان دید دوربین قرار دارد. اگر محصولی در کادر وجود داشته باشد که لنز بتواند آن را شناسایی کند، این سرویس به شما می‌گوید که از کجا می‌توانید آن محصول را تهیه کنید و قیمتش چه قدر است. اگر یک سگ جلوی دوربین باشد، لنز به شما می‌گوید که نژاد آن چیست، و اگر یک بنا یا منظره‌ی معروف باشد، این سرویس موقعیت مکانی آن را به شما اعلام می‌کند. علاوه بر این، اگر بخواهید می‌توانید با تصاویری که در گالری دستگاه دارید هم همین جستجوها را انجام دهید.

بر اساس توئیتی که امروز توسط اکانت @Google منتشر شد، پشتیبانی از سرویس Google Lens از حالا به نسخه‌ی iOS اپلیکیشن جستجوی Google اضافه شده است. با این آپدیت، آیکن لنز در سمت چپ آیکن میکروفن که داخل نوار جستجوی این برنامه وجود دارد قرار می‌گیرد. برای نصب این اپلیکیشن از اپ استور می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

با تپ کردن روی آیکن لنز در اپلیکیشن Google صفحه‌ی دوربین باز می‌شود تا بتوانید دستگاه را مقابل سوژه‌ی مورد نظر خود بگیرید و آن را جستجو کنید. مثلاً اگر دوربین را مقابل کفش دوست‌تان نگه دارید، می‌توانید ببینید چه فروشگاه‌هایی این کفش را با چه قیمتی می‌فروشند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)