خانهاخبار
تصویری از گلکسی اس 10 با دوربین سه‌گانه و حاشیه باریک صفحه نمایش

تصویری از گلکسی اس 10 با دوربین سه‌گانه و حاشیه باریک صفحه نمایش

پس از انتشار تصاویر مختلف از پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ، حال تصویری منتسب به گلکسی اس ۱۰ منتشر شده که در آن می‌توان دوربین سه‌گانه و حاشیه باریک صفحه را مشاهده کرد.
۱۳۹۷/۹/۱۹

اوایل همین هفته بود که رندهای منتسب به تلفن هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد. پس از آن شاهد لو رفتن نمونه‌های اولیه این محصول بودیم و حالا به لطف منابع تازه، شاهد رندری تازه از گلکسی اس ۱۰ هستیم که در آن می‌توان جزییات کامل این تلفن هوشمند جدید را مشاهده کرد. برای اطلاعات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

اگر رندرهای منتشب به گلکسی اس ۱۰ پلاس را دیده باشید، احتمالا با پلتفرم کلی نسل بعدی تلفن‌های هوشمند سامسونگ آشنایی دارید و می‌دانید چه ویژگی‌هایی در گلکسی اس ۱۰ استفاده شده است. همانطور که می‌بینید، گلسی اس ۱۰ دارای حاشیه‌های باریکی در دورتادور نمایشگر است. سامسونگ همچنین موفق شده که دوربین جلوی دستگاه را در قالب یک حفره در قسمت بالا و سمت راست نمایشگر قرار دهد تا بتواند از بکارگیری بریدگی بالای صفحه دوری کند.

نکته قابل توجه این است که برخلاف گلکسی اس ۱۰ پلاس، تنها یک دوربین در جلوی دستگاه قرار گرفته است و به نظر می‌رسد دوربین دوگانه سلفی مخصوص به گلکسی اس ۱۰ پلاس خواهد بود. در ضمن بد نیست اشاره کنیم که براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی اس ۱۰ دارای نمایشگری ۶.۱ اینچی و گلکسی اس ۱۰ پلاس دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی خواهد بود. 

در قسمت پشتی دستگاه، سامسونگ از دوربینی سه‌گانه استفاده کرده و درست همانند گلکسی نوت ۹ دارای چیدمان افقی هستند. برخلاف محصولات پیشین سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ دارای ۳ لنز دوربین است؛ یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو، و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از نوع واید. بد نیست اشاره کنیم که گلکسی اس ۱۰ پلاس دارای ۴ لنز دوربین است و گلکسی اس ۱۰ عادی فاقد لنز چهارم خواهد بود. سایر مواردی که در این تصویر به چشم می‌خورند شامل بدنه شیشه‌ای، سنسور اثر انگشت درون صفحه و پورت USB C می‌شوند. انتظار می‌رود که سامسونگ درطی نمایشگاه MWC 2019 از این تلفن هوشمند با مشخصات سخت‌افزاری همچون پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و یا اگزینوس ۹۸۲۰، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۹ پای با رابط کاربری جدید OneUI رونمایی شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۱۹
جملات پایانی، از یک‌ گوشیِ مخوف و قاتل حکایت دارد?