خانهاخبار
اندروید 9 برای گوشی Xiaomi Mi A1 منتشر شد

اندروید 9 برای گوشی Xiaomi Mi A1 منتشر شد

شیائومی پس از انتشار اندروید پای برای گوشی‌های پرچمدارش، اکنون به سراغ گوشی‌های میان رده و پایین‌رده خود رفته است.
۱۳۹۷/۹/۱۸

گوشی‌هایی که جز برنامه اندروید وان محسوب می‌شوند به کاربران خود این وعده را می‌دهند که به‌روزرسان‌های اندروید را بر اساس زمان‌بندی دقیق دریافت خواهند کرد. هر چند اظهارات متناقضی در رابطه با زمان‌بندی این پروژ عنوان می‌شود، با این حال اندروید 9 پای برای گوشی  Xiaomi Mi A1 در دسترس قرار گرفته است.

حجم فریمور این بروزرسان معادل 1074 مگابایت محاسبه می‌شود و علاوه بر اینکه سیستم‌ عامل جدید را با خود به همراه می‌‌آورد، پشتیبانی از رادیو FM‌ را نیز برای این گوشی فراهم می‌سازد. تاکنون پشتیبانی از این قابلیت در این گوشی وجود نداشته و تنها در مدل 5X قابل استفاده بوده است. در بخش توضیحات مختصر اشاراتی به نوار ناوبری کرده است اما هنوز مشخص نیست که این حالت ناوبری همانند گوشی پیکسل خواهد بود یا اینکه شیائومی قصد دارد نوار ناوبری خاص خود را برای آن تعبیه کند. قابلیت روشنایی و باتری تطبیقی در این نسخه از بروزرسان اندروید برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گزارش اولیه در رابطه با جزئیات این به‌روزرسان توسط یک کاربر بنگلادشی به دست آمده است و همانطور که در دیگر مباحث مربوط به به‌روزرسان مشاهده شده؛ این به‌روزرسان به صورت تدریجی در مناطق مختلف منتشر خواهد شد. در همین حین، چند هفته‌ای است که به‌روزرسان اندروید پای در دسترس گوشی Mi A2 قرار دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

میلاد

۱۳۹۷/۹/۱۸
سلام برای من که گوشیم mi a2 هست هنوز اپدیت اندروید 9 نیومده

Ehsan

۱۳۹۷/۹/۱۸
من شیائومی A2 دارم ولی هنوز هیچ آپدیتی نیومده براش