خانهاخبار
تصویر کیس هوشمند باتری آیفون XS در رسانه‌ها منتشر شد

تصویر کیس هوشمند باتری آیفون XS در رسانه‌ها منتشر شد

همان طور که می‌دانید، آیفون XS اپل چندی است که پا به عرصه تکنولوژی گذاشته و امروز نیز شاهد درز تصویر کیس هوشمند باتری آن در سایت‌های خبری هستیم.
۱۳۹۷/۹/۱۸

اپل در کنفرانس خرداد ماه خود، از پرچمداران جدید خود با نام‌های آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR رونمایی کرد. با معرفی آیفون ایکس اس، شرکت‌های سازنده لوازم جانبی دست به کار شده و محصولات متنوع و جذابی را برای گجت‌های جدید کوپرتینویی‌ها آماده کردند. این در حالی است که کمپانی اپل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بر اساس تصویر جدید منتشر شده، ظاهرا باید انتظار معرفی کیس هوشمند باتری مخصوص آیفون 10 اس را در آینده نزدیک داشته باشیم.

دومین نسخه آزمایشی watchOS 5.1.2 چند روزی است که در دسترس دولوپرها قرار گرفته و یکی از کاربران وبسایت 9to5Mac موفق به کشف آيکونی مرتبط با کیس هوشمند باتری آیفون XS در آن شده است:

image

با گشت و گذار در کدهای یاد شده با سه مدل مختلف از این محصول روبرو شدیم: A2070 ،A2071 و A2171

به نظر می‌رسد که اهالی کوپرتینو قصد دارند تا در آینده نزدیک، کیس هوشمند باتری مخصوص آیفون ایکس اس را روانه بازار کرده و به این ترتیب، عمر باتری بیشتری را به کاربران این محصول هدیه دهند.

برخی شایعات حاکی از آن است که وجود سه مدل مختلف به معنی آن است که اپل در نظر دارد تا کیس هوشمند باتری را برای پرچمداران جدید خود، یعنی آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR عرضه کند و این بار، تفاوتی میان گوشی‌های تازه معرفی شده قائل نخواهد شد. در میان کدهای اشاره شده به این موضوع نیز برخورد کردیم که کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا کیس‌ها را در سال 2018 وارد بازار کنند. اگرچه کمی دیر به نظر می رسد، اما سابقه معرفی و عرضه برخی محصولات در ماه دسامبر در کارنامه شرکت اپل دیده می‌شود.

image

مطمئنا هنگام درز اطلاعات یا انتشار تصاویر جدیدتر در این مورد، موضوع را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس هر لحظه با جی اس ام همراه باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)