خانهاخبار
مایکروسافت: اتفاقات هیجان انگیزی در انتظار مرورگر Edge است!

مایکروسافت: اتفاقات هیجان انگیزی در انتظار مرورگر Edge است!

مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد تا مرورگر Edge را برای پلتفرم اوپن سورس Chromium آماده کرده و به این ترتیب، خدمت جدیدی را به جامعه کاربران و دولوپرها ارائه دهد.
۱۳۹۷/۹/۱۷

پلتفرم کرومیوم یکی از موارد اوپن سورس یا متن باز به حساب می‌آید که ظرف چند ماه اخیر، توجه برخی کاربران و برنامه نویس‌ها را به خود اختصاص داده است. کمپانی غول پیکر مایکروسافت نیز اخیرا تصمیم گرفته تا مرورگر Edge را برای این پلتفرم نیز عرضه کند تا دل کاربران آن را نیز به دست آورده و تجربه جدیدی را برای خود رقم بزند.

image

دولوپرهای مرورگر اج زمان زیادی را صرف بهینه نمودن این نرم‌افزار کرده‌اند و به این ترتیب، تجربه کار با آن بسیار لذت‌بخش است و از طرف دیگر نیز مصرف باتری دستگاه هنگام کار با Microsoft Edge تا حد ممکن پایین آمده است. کدنویس‌های صفحات اینترنتی نیز در هنگام انجام کارهای روزمره خود با مشکلات به مراتب کمتری روبرو می‌شوند. مدیران مایکروسافت همواره تلاش نموده‌اند تا تجربه خوبی از کار با این مرورگر را در اختیار کاربران ویندوز بگذارند و در همین راستا، آنها تلاش می‌کنند تا در کنار ویندوز، مایکروسافت اج را به پلتفرم‌های دیگر نیز وارد کرده و دل کاربران بیشتری را به دست آورند.

در نهایت باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که مسئولان مایکروسافت همچنین قصد دارند تا مرورگر Edge را برای سیستم عامل مک نیز عرضه کنند.

مایکروسافت از دولوپرهای اینترنتی دعوت کرده تا با مراجعه به این صفحه، به سیل عظیم علاقمندان شتافته و در اولین فرصت ممکن، ورژن جدیدی از نسخه پیش نمایش Edge را روی دستگاه خود نصب کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)