خانهاخبار
رکورد شکنی تاریخی امریکایی‌ها در خرید اپلیکیشن در بلک فرایدی ۲۰۱۸

رکورد شکنی تاریخی امریکایی‌ها در خرید اپلیکیشن در بلک فرایدی ۲۰۱۸

آمارهای منتشر شده از فروش اپ استور و پلی استور در بلک فرایدی ۲۰۱۸ نشان می‌دهد که این دو فروشگاه یک رکورد تاریخی را در فروش اپلیکیشن به ثبت رسانده‌اند.
۱۳۹۷/۹/۱۲

بلک فرایدی که در سال‌های اخیر در ایران نیز با نام جمعه سیاه شناخته می‌شود روزی استثنایی برای خرید سال نو در سراسر دنیا بخصوص در امریکا به‌شمار می‌رود. فرهنگ شکل‌گیری این روز بیشتر با هدف انبارگردانی کمپانی‌های تولیدکننده محصولات مصرفی شکل گرفت که علاوه به فروش محصولات باقی‌مانده خود و خالی کردن انبارها، یک فرصت مناسب را با تخفیف‌های قابل توجه در اختیار مشتریان قراردهند تا خریدهای سال نو مشغول شوند.

image

اما امروزه بازارها فقط شامل بازارهای فیزیکی نمی‌شود.توسعه‌دهنده‌های اپ استور و پلی استور نیز همه ساله تخفیف‌های قابل توجهی را روی قیمت اپلیکیشن‌ها در بلک فرایدی اعمال کرده‌اند و کاربران نیز از این فرصت استقبال زیادی می‌کنند. آمارهایی که از فروش اپ استور در سال بلک فرایدی ۲۰۱۸ منتشر شده نشان می‌دهد که امریکایی‌ها ۵۲ میلیون دلار در این روز از اپ استور خرید کرده‌اند که این عدد ۳۱.۶ درصد بیشتر از سال گذشته است. همچنین اپ استور خارج از امریکا نیز در بلک فرایدی ۲۰۱۸ فروشی معادل با ۱۱۷.۳ میلیون دلار را تجربه کرده که مجموع فروش اپ استور در این روز را به ۱۶۹.۳ میلیون دلار می‌رساند. این رقم در مجموع ۱۸.۴ درصدی نسبت به سال قبل را اثبات می‌کند.

گوگل پلی استور نیز در بلک فرایدی ۲۰۱۸ فروش ۲۳.۹ میلیون دلاری را در امریکا تجربه کرده است. بدین‌ترتیب امریکایی‌ها تنها در یک روز ۷۵.۹ میلیون دلار اپلیکیشن موبایل خریده‌اند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

همین

۱۳۹۷/۹/۱۲
واقعا خیلی جالبه تو صدا سیما خودمون تا میتونستن این روزو کبوندن از بدیش گفتن