خانهاخبار
بتای بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 از امروز آغاز به کار می‌کند

بتای بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 از امروز آغاز به کار می‌کند

نسخه دوم بازی Red Dead Redemption پس از سال‌ها انتظار بالاخره منتشر شد و بخش داستانی آن در این مدت توانسته بسیاری از کاربران را سرگرم نگه دارد.
۱۳۹۷/۹/۶

تقریبا یک ماه از عرضه بازی Red Dead Redemption 2 می‌گذرد، توسعه‌دهنده این بازی، یعنی شرکت راکستار پیش‌تر به صورت رسمی اعلام کرده بود که بخش آنلاین این بازی در اواخر ماه نوامبر آغاز به کار می‌کند. بتای بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 از امروز برای برخی از کاربران در دسترس قرار می‌گیرد و در همین حین راکستار در تلاش است تا گریبانگیر مشکلات مربوط به انتشار آن نشود زیرا چندین سال پیش، راکستار هنگام انتشار GTA Online، در زمینه سرور با مشکلاتی مواجه بود.

کسانی که نسخه ultimate edition این بازی را پیش‌تر خریدار کرده‌اند، از روز سه شنبه 27 نوامبر می‌توانند به بتای بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 دسترسی پیدا کنند. همچنین دسترسی کاربران نسخه‌های مختلف این بازی که در تاریخ 26 اکتبر آن را خریداری نمودند، از روز چهارشنبه فعال خواهد شد. روز پنجشنبه تمام کسانی که این بازی بین را روزهای 26 اکتبر تا 29 اکتبر تجربه کرده‌اند، می‌توانند به بخش آنلاین دسترسی پیدا کنند و در آخر، از روز جمعه 30 نوامبر دسترسی تمام کاربران به بتا بخش آنلاین فعال خواهد شد و می‌توانند جنبه‌های دیگر این بازی را در بخش آنلاین تجربه کنند. بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 به صورت کاملا رایگان خواهد بود و تمام کسانی که نسخه پایه این بازی را برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خریداری کرده‌اند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

بسیاری از کاربران ممکن است اطلاعات کافی در رابطه با بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 نداشته باشند، بنابراین راکستار سعی کرده در مورد این بخش توضیحاتی را ارائه دهد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

پایه و اساس بازی Red Dead Redemption 2 در گیم‌پلی آن خلاصه می‌شود و بخش Red Dead Online مناظره گسترده و پر جزئیات، شهرها، روستا و مناطق مسکونی Red Dead Redemption 2 را به دنیایی جدید، زنده و آنلاین تبدیل می‌کند که چندین بازیکن در آن می‌توانند به بازی بپردازند. شما در این بخش می‌توانید کارکتر خود را شخصی‌سازی کنید، توانایی‌های آن را بسته به سبک بازی خود ارتقا دهید و موارد کاملا جدیدی از این بازی را تجربه کنید.

شما در این دنیای بزرگ می‌توانید به صورت تک نفره یا با دوستان خود به کاوش بپردازید. شما می‌توانید گروهی تا حداکثر 7 سوارکار را ایجاد کنید یا به دیگر گروه‌ها ملحق شوید؛ با آن‌ها کمپ خود را بسازید و کنار آتش بنشینید یا اینکه خود را مشغول شکار و ماهیگیری کنید و به جستجو در شهرهای بزرگ بپردازید. همچنین می‌توانید با دشمنان خود مبارزه کنید و به مخفیگاه‌های آنان حمله‌ور شوید و گنج‌های آن‌ها تحت تصرف خود در بیاورد یا اینکه مراحلی را که در 5 ایالت وجود دارند، پذیرفته و با کارکترهای آشنای آن‌ها ارتباط برقرار کنید و کارهای از قبیل جنگ با یاغیان و مبارزات تن به تن را در آن انجام دهید. رقابت با دیگر حریفان نیز در این بخش گنجانده شده است و چالش‌های متعددی در کمین کاربران این بازی اوپن ورلد خواهد بود.

بخش Red Dead Online نسبت به GTA Online متفاوت خواهد بود زیرا Red Dead Online در طول زمان تغییر و گسترش می‌یابد. با وجود اینکه بازی GTA V در سال 2013 عرضه شده است اما راکستار کماکان برای این عنوان بروزرسانی‌هایی را ارسال می‌کند که شامل ویژگی‌های و گزینه‌های جدیدی هستند. بزرگترین بسته الحاقی این بازی در ماه دسامبر سال گذشته منتشر شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)