خانهاخبار
اطلاعات تازه از سری‌های Galaxy A و Galaxy M سامسونگ

اطلاعات تازه از سری‌های Galaxy A و Galaxy M سامسونگ

سامسونگ قرار است سال آینده سری Galaxy M را جانشین Galaxy J، Galaxy On و Galaxy C کند. حالا برخی اطلاعات منتسب به پایین رده‌های این سری تازه فاش شده است.
۱۳۹۷/۹/۷

انتظار می‌رود که سامسونگ سال آینده سری محصولات میان رده و پایین رده خود را دستخوش تغییرات اساسی کند. گوشی‌های سری Galaxy M این سازنده در دست توسعه قرار دارند و احتمالا جایگزین سری‌های Galaxy J، Galaxy On و Galaxy C می‌شوند. در همین حال گفته می‌شود که برخی از تازه‌ترین گوشی‌های سری Galaxy A سال آینده با پنل نمایش LCD معرفی می‌شوند تا سامسونگ بتواند آن‌ها را به قیمتی کمتر از دیگر مدل‌های سطح بالای این خانواده در دسترس کاربران قرار دهد. پیش از این درباره احتمال توسعه یک گوشی تازه از سامسونگ تحت عنوان Galaxy M20 صحبت کردیم و حالا می‌خواهیم اطلاعات تازه‌تری را درباره دو مدل دیگر به شما ارائه کنیم.

آیا رنگ سفید دوباره به گوشی‌های سامسونگ بازمی‌گردد؟

دو گوشی با شناسه‌های SM-A305F و SM-A505F از خانواده Galaxy A در دست توسعه هستند. SM-A305F با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت معرفی می‌شود در حالی که SM-A505F در سطح پایین‌ترین نسخه خود 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و این رقم در نسخه سطح بالایش به 128 گیگابایت می‌رسد. A305 در رنگ‌های آبی، مشکی، قرمز و سفید عرضه می‌شود و A505 در نسخه‌های نقره‌ای و صورتی علاوه بر آبی، مشکی و سفید در دسترس قرار می‌گیرد. اطلاعاتی که در این باره به دستمان رسیده نشان می‌دهد که سامسونگ در مقابل عرضه این دو مدل تازه در رنگ سفید کاملا جدی است. از طرفی هنوز مشخص نیست که شاهد عرضه نسخه‌هایی با طیف رنگی گرادیان هم خواهیم بود یا خیر.

image

حالا به گوشی‌های سری Galaxy M می‌پردازیم. پیش از این درباره حافظه داخلی SM-M205 و SM-305 گزارش کردیم و گفتیم این دو میان رده احتمالا در رنگ‌های مشکی و خاکستری تیره عرضه می‌شوند. فهرست نسخه‌های رنگی برای این گوشی‌ها بسیار کوتاه‌تر به نظر می‌رسد و دلیلش هم احتمالا این است که ارزان‌تر هستند و معمولا در کشورهای در حال توسعه عرضه می‌شوند. براساس ادعای منبه اولیه این خبر، گوشی‌های Galaxy M مخصوص بازارهای آسیا و آفریقا هستند. از طرف دیگر گوشی‌های تازه Galaxy A به بازار اروپا هم راه می‌یابند.

پایین‌رده‌های Galaxy M در دست توسعه

به نظر می‌رسد که سامسونگ یک گوشی پایین رده از Galaxy M هم در دست توسعه دارد. این گوشی با شناسه SM-M105F و 16 / 32 گیگابایت حافظه داخلی در حال توسعه قرار دارد و احتمالا جانشین پایین رده‌های فعلی Galaxy J5 و Galaxy J7 خواهد بود. البته در حال حاضر اطلاعات چندانی در این باره در دست نیست و نمی‌توانیم نظر قطعی صادر کنیم. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا پایین رده‌های Galaxy M هم مانند SM-M205F با بریدگی حاشیه طراحی می‌شوند یا خیر.

یک نکته مشترک در میان همه این مدل‌ها وجود دارد و آن هم تعبیه درگاه سیم کارت دوگانه است. از طرفی آنچه هنوز مشخص نیست نحوه نام گذاری این مدل‌ها توسط سامسونگ است. البته نام‌های احتمالی با ارقام دوتایی مانند Galaxy A30، A50 و حتی M50 محتمل‌ترین و منطقی‌ترین اسامی هستند که برای آن‌ها پیش بینی شده‌اند. سامسونگ پیش تر این اسامی را به طور رسمی به ثبت رسانده است و به همین خاطر تصور می‌کنیم که صحت داشته باشند.

می‌توانید همه اطلاعاتی را که فعلا درباره این مدل‌ها می‌دانیم، در جدول زیر مشاهده کنید. طبق معمول تأکید می‌کنیم که اطلاعات مندرج در این مطلب الزاما صحت ندارند و فعلا در حد شایعه ظاهر شده‌اند. همه چیز ممکن است ظرف هفته‌های آینده تغییر کند؛ بهتر است فعلا منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)