خانهاخبار
گوشی هوشمند Galaxy A8s از پنل Infinity-O بهره می‌برد

گوشی هوشمند Galaxy A8s از پنل Infinity-O بهره می‌برد

گوشی میان رده سطح بالای Galaxy A8s ماه گذشته از سوی سامسونگ بدون ذکر مشخصات دقیق معرفی شد. حالا تصویر منتسب به محافظ صفحه نمایش این گوشی منتشر شده است و نشان می‌دهد که دستگاه مذکور از پنل نمایش تازه Infinity-O بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۹/۵

سامسونگ در اواخر ماه گذشته از سه گوشی تازه خود که یکی از آن‌ها Galaxy A8s نام داشت، رونمایی کرد. این کمپانی به مشخصات دقیقی درباره این مدل اشاره نکرد اما گفت که Galaxy A8s قرار است از تکنولوژی دست اولی بهره ببرد. تیزر تبلیغاتی سازنده هم در زمان انتشار به خوبی نشان داد که این میان رده سطح بالا با طراحی بدون حاشیه توسعه یافته است و به طرز جالبی بریدگی حاشیه ناچ هم ندارد. در همان زمان انتشار این تیزر تبلیغاتی یکی از افشاگران دنیای مجازی با نام کاربری Ice Universe ادعا کرد که این گوشی در پنل نمایش یک بریدگی سوراخ مانند برای تعبیه دوربین سلفی خواهد داشت.

image

سامسونگ پس از آن نام مجزایی را برای این طراحی مبتنی بر بریدگی دایره‌ای مخصوص تعبیه دوربین سلفی در نظر گرفت. این پنل Infinity-O نام گرفته است و بریدگی کوچکی به اندازه لنز دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ دارد. روز گذشته هم SlashLeaks تصویری منتسب به محافظ صفحه گوشی هوشمند Galaxy A8s سامسونگ را منتشر کرد. همان‌طور که انتظارش را داشتیم، بریدگی دایره‌ای سوراخ مانندی در گوشه بالا سمت چپ این محافظ صفحه دیده می‌شود.

گوشی هوشمند پرچمدار گلکسی اس 10 سامسونگ که قرار است در ابتدای سال آینده معرفی شود هم احتمالا از همین رویکرد طراحی پنل نمایش Infinity-O بهره می‌برد. کمپانی سازنده با تعبیه دوربین سلفی درون پنل نمایش دیگر مجبور نخواهد بود از ناچ یا دوربین اسلایدی و پاپ آپ در این دستگاه استفاده کند تا در نتیجه موفق شود به طراحی بدون حاشیه لبه تا لبه دست یابد.

image

شایعه شده است که گوشی هوشمند Galaxy A8s از پردازنده داخلی کوالکام اسنپ‌دراگون 710 قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت رم دارد. گفته می‌شود که این گوشی درواقع از اولین گوشی‌های هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ به شمار می‌رود که قرار است از نسبت تصویر 19.5:9 پشتیبانی کند و به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم مجهز شود. گزارش شده است که دوربین اصلی در پنل پشتی Galaxy A8s به صورت عمودی چینش می‌شود و 3 لنز مجزا دارد. وبلاگ تکنولوژی آلمانی All About Samsung چندی پیش تصویری رندر شده منتسب به این گوشی سطح بالا منتشر کرده بود که می‌توانید در ادامه آن‌ را مشاهده کنید. اگر تصویر رندری پیش رو و همچنین تصویر زنده منتسب به محافظ صفحه Galaxy A8s صحت داشته باشند، این گوشی ممکن است اولین گوشی هوشمند کمپانی سامسونگ باشد که با پنل نمایش تازه و جالب توجه Infinity-O معرفی و روانه بازار می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۵
گوشی نازیه?
فیلِ ما هم دیگه نمی‌تونه پرچمدار بخره، لااقل با A8 خودمو قانع کنیم، همینم شبِ‌ عید نمی‌تونیم بگیریم