خانهاخبار
سامسونگ 23 نوامبر مدل سفید رنگ گلکسی نوت 9 را عرضه می‌کند

سامسونگ 23 نوامبر مدل سفید رنگ گلکسی نوت 9 را عرضه می‌کند

سامسونگ جدیدترین پرچمدار خود، یعنی گلکسی نوت 9 را در رنگ‌های متعددی روانه بازار کرده است. اکنون خبر رسیده که یک نسخه سفید رنگ از این گوشی نیز در نظر گرفته است
۱۳۹۷/۸/۲۹

پیش‌تر در اوایل ماه جاری خبری منتشر شده بود که ادعا می‌کرد سامسونگ در حال تولید یک نسخه سفید رنگ از گلکسی نوت 9 است و قصد دارد آن را به زودی عرضه کند. حتی تصویر این نسخه سفید رنگ همراه با این خبر منتشر شد اما هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این مدل در دست نبود.

روز گذشته، ePrice گزارشی را منتشر نمود که در آن شعبه تایوان سامسونگ نسخه سفید رنگ گلکسی نوت 9 را تایید کرده و تاریخ عرضه آن به بازار را برابر با 23 نوامبر بیان نموده است. هر چند این گوشی قرار است در این هفته در کشور تایوان عرضه شود، اما باید دید که سامسونگ تصمیمی مبنی بر عرضه جهانی این نسخه دارد یا خیر.

گلکسی نوت 9 سفید رنگ به همراه قلم S Pen‌ سفید رنگ عرضه خواهد شد که تنها تفاوت این گوشی با دیگر مدل‌های نوت 9 به همین قلم سفید رنگ آن ختم می‌شود و در باقی بخش‌ها تفاوتی با یکدیگر ندارند. قیمت نسخه سفید رنگ گلکسی نوت 9 همانند دیگر مدل‌های این گوشی است و برای خرید آن نیازی به هزینه‌های اضافی نیست.

سامسونگ هنوز برنامه‌های خود را برای عرضه جهانی این نسخه اعلام نکرده است، بنابراین کسانی که به این نسخه علاقه‌مند شده‌اند، باید کماکان اخبار بیشتری را پیگیری کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)