خانهاخبار
LG G7 One پیش از دیگر گوشی‌های الجی اندروید Pie را دریافت خواهد کرد

LG G7 One پیش از دیگر گوشی‌های الجی اندروید Pie را دریافت خواهد کرد

اکنون چند ماهی است که اندروید Pie به صورت رسمی عرضه شده و سازندگان گوشی‌های هوشمند در حال آماده‌سازی آن برای محصولات خود هستند.
۱۳۹۷/۸/۲۸

الجی در زمینه انتشار به‌روزرسان‌های اندروید برای گوشی‌های هوشمندش سابقه چندان خوبی ندارد. در حالی که دیگر سازندگان برنامه‌ زمانی خود را برای عرضه اندروید Pie را اعلام کرده‌اند و حتی برخی از گوشی‌های این برندها به‌روزسان اندروید را دریافت نموده‌اند اما در طول این مدت الجی تنها سکوت اختیار کرده است. اکنون الجی عنوان نموده که گوشی G7 One در حال دریافت به‌روزرسان اندروید Pie است.

LG G7 One  یکی از گوشی‌های موسوم به پروژه اندروید وان است و به عنوان اولین گوشی الجی در این پروژه شناخته می‌شود و به همین دلیل است که اندروید Pie‌ را زودتر از دیگر گوشی‌های الجی دریافت خواهد کرد و در کنار آن نباید فراموش کرد که این گوشی از اندروید خالص بهره می‌برد. این به‌روزرسان 812 مگابایتی هم‌اکنون در کشور کانادا منتشر شده است که برای کاربران گوشی‌ LG G7 One ، نسخه 9 اندروید را به همراه پچ امنیتی ماه نوامبر به ارمغان می‌آورد.

گوشی‌های LG G7 One و LG G7 Fit در ماه آگوست و در کنار به صورت رسمی معرفی شدند. این گوشی از صفحه نمایش 6.1 اینچی کواد اچ‌دی بهره می‌برند و در بالای آن بریدگی ناچ قرار دارد. بر خلاف گوشی LG G7 که از پردازنده Snapdragon 845 استفاده می‌کند، G7 One به پردازنده Snapdragon 835 مجهز شده است و در کنار آن حافظه رم 4 گیگابایتی قرار دارد. فضای ذخیره سازی برای این گوشی 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است که از طریق اسلات میکرو اس‌دی می‌توان حافظه آن را تا 2 ترابایت افزایش داد.

این گوشی در قاب پشتی از دوربینی با وضوح 16 مگاپیکسل بهره می‌برد که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/1.6 است. دوربین سلفی آن نیز در ناچ قرار گرفته و وضوحی 8 مگاپیکسلی دارد. این گوشی همچنین از فناوری Hi-Fi Quad DAC پشتیبانی می‌کند و از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به گواهی نامه IP68 MIL-STD-810G، فناوری NFC، بلوتوث نسخه 5 و پورت USB type-C اشاره کرد. در درون این گوشی باتری‌ای با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر قرار گرفته است که از فناوری Quick Charge 3.0 و شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در قاب پشتی قرار دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۸/۲۹
زنده باد الجی بزرگ

Sajjad

۱۳۹۷/۸/۲۸
سلام چه فاییده اندروید نه اومده گوشی ما که دیگه ساپورت نمی کنه پول هم نداریم گوشی جدید بگیریم پس به درک که اندروید نه اومده

سعید

۱۳۹۷/۸/۲۸
اتقاقا منبعتون چرته الجی همیشه تو بروز رسانی نرم اندروید جز بهترینا بوده و هستش حداقلش از سامهنگ و حبابی و وان پلاس و بقیه گوشی های چینی چند قدم جلوتره