خانهاخبار
تصاویر و اطلاعات میان‌رده پیکسل 3 لایت؛ گوشی که عرضه نخواهد شد

تصاویر و اطلاعات میان‌رده پیکسل 3 لایت؛ گوشی که عرضه نخواهد شد

تصاویر زنده و اطلاعات فنی منتسب به یک میان رده پیکسل به نام پیکسل 3 لایت منتشر شده است اما به نظر می‌رسد که این گوشی هرگز معرفی نشود.
۱۳۹۷/۸/۲۷

اشتباه نکنید؛ گوگل گوشی تازه‌ای معرفی نکرده است و البته بعید به نظر می‌رسد که تا سال آینده مدل تازه‌ای از سری پیکسل معرفی کند. پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال پرچمدارانی هستند که گوگل اخیرا معرفی کرده است و احتمالا همچنان دوگانه این سری برای سال 2018 باقی می‌مانند. از طرفی اطلاعات و تصاویری از یک گوشی میان رده منتسب به میان رده تازه گوگل از سری پیکسل منتشر شده است.

این گوشی پیکسل 3 لایت نام دارد و نسخه سطح پایین‌تری از دو پرچمدار فعلی پیکسل 3 گوگل به شمار می‌رود. تصاویر زنده منتسب به این گوشی روز گذشته ابتدا توسط خبرگزاری آنلاین و معتبر XDA Developers منتشر شد و می‌توانید برای جزئیات بیشتر و مشاهده آن‌ها به گالری در ادامه این مطلب مراجعه کنید.

نسخه سطح پایین یا به عبارتی میان رده این سری هم درست مانند پیکسل 3 استاندارد بدون بریدگی حاشیه توسعه یافته است. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 670 قدرت می‌گیرد و 4 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. پیکسل 3 لایت همچنین به دوربین تکی اصلی با لنز 12 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز شده و لنز دوربین سلفی‌اش هم 8 مگا پیکسلی است.

این گوشی میان رده معرفی نشده همچنین پنل نمایش 5.56 اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر 2220 در 1080 دارد و ظرفیت باتری‌اش معادل 2915 میلی امپر ساعت است. نکته جالب توجه اینجاست که جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی بدنه پیکسل 3 لایت حذف نشده است اما همچنان درگاه مخصوص تعبیه کارت حافظه microSD در آن دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد پیکسل 3 لایت پروتوتایپی باشد که هرگز رنگ بازار واقعی را به خودش نخواهد دید. پس بهتر است حتی پس از خواندن این مطلب و تماشا تصاویر واقعی آن هم امیدوار نباشید که گوگل یک گوشی میان رده را از سری پیکسل خود معرفی کند. از طرفی همچنان خوشحال کننده است بدانیم که گوگل گوشی‌های میان رده با کانفیگ‌های سطح متوسط را هم آزمایش می‌کند حتی اگر این دستگاه‌های هوشمند تنها در حد پروتوتایپ باقی بمانند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)