خانهاخبار
نسخه بتای اندروید 9 برای پرچمداران سامسونگ در راه است

نسخه بتای اندروید 9 برای پرچمداران سامسونگ در راه است

رابط کاربری جدید سامسونگ با نام OneUI، سورپرایز بزرگ این شرکت برای کاربران خود است. به زودی نسخه بتای این رابط کاربری برای پرچمداران سری نوت و اس، عرضه می‌شوند.
۱۳۹۷/۸/۲۶

جدیدترین رابط کاربری سامسونگ، با نام One UI، قرار است به محض تمام شدن تعطیلات، حداقل برای دارندگان پرچمداران گلکسی نوت و سری اس، جایگزین رابط کاربری فعلی به نام Experience UI شود. شرکت سامسونگ در رابط کاربری جدید خود، محتوای تعاملی را در نیمه پایین صفحه‌نمایش و محتوایی را که فقط نیاز به خواندن یا مشاهده‌شدن دارد، در بالا قرار داده است؛ مکانی به زحمت انگشت شست به آن می‌رسد. 

image

همانطور که شرکت سامسونگ وعده داده است، لازم نیست برای امتحان‌کردن رابط کاربری جدید، یک سال صبر کنید. نسخه بتای اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری One UI، برای آخرین پرچمداران سامسونگ آماده است. اولین اخبار از کره منتشر شد، اما آمریکا، آلمان، انگلیس و برخی دیگر از کشورها به نوبت آن را در چند روز آینده دریافت می‌کنند. حجم 1.7 گیگابایتی بروزرسانی کمی سنگین است، اما برای کاربران معمول اندروید، چنین بروزرسانی‌هایی حتی در نسخه بتا نیز عادی است.

چندی پیش، شرکت سامسونگ ادعا کرد که One UI بهترین رابط کاربری برای گوشی‌های هوشمند با اندازه بزرگ و گوشی‌های انعطاف‌پذیر آینده است. ادعایی که بنظر مثبت تلقی می‌شود. بنابراین، برای دریافت این بروزرسانی می‌توانید از طریق برنامه اعضا (سامسونگ پلاس در آمریکا) ثبتنام کرده و صبورانه منتظر ارسال نوتیفیکیشن آن باشید. در نهایت، بنظر می‌رسد سامسونگ راه خود را برای ساخت بهترین رابط کاربری موبایل پیدا کرده و در حال پر کردن قطعه بزرگ گمشده پازل کهکشانی خود است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

هادی جلالی

۱۳۹۷/۸/۲۶
سلام نسخه بتای اپدیت آندروید برای نوت۸کی ارسال می شودوچطوربایدبرای دریافت ثبت نام کرد باتشکر.

هادی جلالی

۱۳۹۷/۸/۲۶
سلام آپدیت آندروید۹برلی گلکسی نوت۸کی میاد؟چگونه باید بدای دریافت آن ثبت نام کرد.

احسان

۱۳۹۷/۸/۲۶
سلام.ایا این رابط کاربری برای S7edge هم ارسال میشه؟؟

Mehdi

۱۳۹۷/۸/۲۶
سلام برای s9+دقیقا کی ابدیت اندروید ۹میاد

فرشاد

۱۳۹۷/۸/۲۶
سلام . خسته نباشید . یه سوال ؟
اینکه کجا و چطور باید ثبت نام کنم واسه دریافت نسخه بتای اندروید ۹ سامسونگ .
گوشیم سامسونگ اس ۸ پلاس
ممنون