خانهاخبار
به‌روزرسانی اندروید 9 برای اکسپریا XZ2 پریمیوم

به‌روزرسانی اندروید 9 برای اکسپریا XZ2 پریمیوم

اندروید 9، یکی از خوشمزه‌ترین نسخه‌های سیستم عامل وابسته به گوگل است و به تازگی خبر رسیده است که چند گوشی از سری اسمارت فون‌های سونی این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.
۱۳۹۷/۸/۲۶

اکسپریا XZ2 آخرین گوشی هوشمند شرکت سونی است که بروزرسانی مورد انتظار اندروید 9 پای را دریافت می‌کند. سازنده ژاپنی گوشی‌های هوشمند ماه پیش وعده داد که حداقل سه گوشی اکسپریا XZ پریمیوم، اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ کامپکت در پایان ماه اکتبر به اندروید پای بروزرسانی می‌شوند، در حالی‌که اکسپریا XZ2 پریمیوم این بروزرسانی را در ماه نوامبر دریافت می‌کند. 

سونی اکسپریا XZ2 در حال دریافت بروزرسانی اندروید 9 پای است، اگرچه این اتفاق کاملا برطبق برنامه پیش نمی‌رود زیرا سه گوشی هوشمند نخست اکسپریا در این ماه بروزرسانی می‌شوند و سونی وعده خود را در برابر اکسپریا XZ2 پریمیوم حفظ کرده است.

تعدادی از کاربران در بلاگ اکسپریا گزارش داده‌اند که سونی اکنون در حال راه‌اندازی و عرضه بروزرسانی اندروید 9 است و اسکرین‌شات‌هایی برای اثبات ادعای خود نیز ارایه داده‌اند. این بروزرسانی، بسته امنیتی نوامبر و برخی تغییرات در رابط کاربری دوربین را به گوشی اضافه می‌کند.

متاسفانه، جزئیات خاصی در بسته بروزرسانی درج نشده است، در نتیجه نمی‌توانیم مطمئن باشیم که آیا سونی هیچ بهبود و توسعه‌ای را در تنها گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه خود، غیر از رابط کاربری جدید، اعمال کرده است یا خیر. اگر بروزرسانی را دریافت کرده‌اید، لطفا تغییرات جدیدی را که شاهد هستید، کامنت کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mahan

۱۳۹۷/۸/۲۶
سلام. اپدیت اندروید 9 دیروز برای گوشی من (اکسپریا XZ Premium) منتشر شد و من الان گوشیم رو اپدیت کردم. رابط کاربریش یه کم عوض شده و چیزای جدیدی اضافه شده. خوش حال میشم یه بررسی انجام بدین که چه قابلیت های جدیدی توی این آپدیت برای این گوشی اضافه شده.

پیمان

۱۳۹۷/۸/۲۶
پس این Sony Xperia XZ3 Premium کی معرفی میشه؟