خانهاخبار
میت 20 برترین پرچمدار 2018 از نظر دوام باتری است

میت 20 برترین پرچمدار 2018 از نظر دوام باتری است

پرچمداران میت 20 هوآوی اخیرا رسما معرفی شدند. میت 20 پرچمدار استاندارد این خانواده به شمار می‌رود اما در آزمون دوام باتری توانسته است بیش از سایر رقیبان اندرویدی و همچنین آیفون 10 آر اپل دوام بیاورد.
۱۳۹۷/۸/۲۶

پرچمدار میت 20 هوآوی که پرچمدار استاندارد و سطح پایین‌تری نسبت به میت 20 پرو به شمار می‌رود، ظاهرا کمتر از آنچه سزاوارش است به آن پرداخته شده. این گوشی نه تنها اولین گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به اولین پردازنده موبایلی 7 نانومتری است بلکه یکی از پرسرعت‌ترین گوشی‌های هوشمند در میان رقیبان موجود در بازار هم به شمار می‌رود. این گوشی همچنین از باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد و به پنل نمایش بهینه LCD هم مجهز شده است.

image

اما این گوشی با توجه به این امکانات جالب توجه چگونه عمل می‌کند؟

در یک کلام کاملا تأیرگذار! پرچمدار میت 20 در زمینه عمر و دوام باتری بیشترین امتیاز را در میان همه گوشی‌های اندرویدی از زمان عرضه این محصولات تا به حال داشته است.

میت 20 در آزمون دوام باتری 14 ساعت و 26 دقیقه دوام آورده و یک سر و گردن از این رقابت چشمگیر بالاتر ایستاده است. به جدول زیر نگاه کنید و تفاوت دوام باتری میت 20 را با سایر پرچمداران ببینید.

image

تنها گوشی هوشمند که فقط کمی نزدیک به باتری میت 20 ظاهرا شده آیفون 10 آر اپل است. این گوشی 11 ساعت دوام آورده و همچنان در رقابت از میت 20 عقب مانده است اما در مقابل سایر پرچمداران رقیب قدرتمندتری به نظر می‌رسد.

میت 20 در زندگی واقعی و در صورت استفاده معمول دو روز دوام می‌آورد در حالی که سایر گوشی‌های امسال در مقایسه با آن و در بهترین شرایط تقریبا یک روز را دوام می‌آورند.

image

وقتی پای مدت زمان لازم برای شارژ باتری به میان می‌آید هم میت 20 با شارژر سریع پیش فرضش و برخلاف باتری بسیار بزرگش قادر است ظرف مدت تنها یک ساعت و 40 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ شود. البته شارژ کامل میت 20 پرو سریع‌تر است و در مدت کمتری تکمیل می‌شود اما همچنان میت 20 در این زمینه قدرتمند ظاهر می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

aventador6

۱۳۹۷/۸/۲۶
سلام. لطفا خبرای مربوط به تست عمر باتری فون آرنا رو قرار ندین!! توی یه پست دیگه هم قبلا گفته بودم کاملا غلطه. اگه باور نمی کنین (!!) تست عملی کانال phonebuff توی یوتیوب رو ببینید که نشون میده عمر باتری نوت 9 با اختلاف شدید بهتر از آیفون xs max هست. اون وقت این فون آرنا کاملا برعکس میگه عمر باتری xs max بیش تره!!!!!!
تست Gsm Arena درسته، طبق اون بین پرچم دارای امسال بیش ترین عمر باتری رو نوت 9 داره. هم در کل، هم مکالمه و هم پخش ویدیو عمر باتری نوت 9 بیش تر از میت 20 هست. میت 20 فقط توی بخش مرورگری وب عمر باتریش بیش تر از نوت 9 هست.
من هر جور حساب می کنم نمی دونم فون آرنا این عددا رو از کجا میاره!!!!!! برای مثال حتی اگه همون بخش مرورگری وب فقط مد نظرش باشه باید توی اون جدول نوت 9 بالاتر از xs max قرار بگیره، ولی برعکسه!!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۲۶
LG?
من نمی‌دونم برا چی زنده‌س، حیفِ اون همه کارگر و خدمه و آشپز و کفگیر و کیسه‌برنج که نِفلِه می‌کنن